- Modtagne Tak: 0
ophørsudsalg
- martinbager
-
- Bruger
-
Less
Mere
11 år 3 dage siden #617
af martinbager
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
11 år 1 dag siden #659
af Baldguy
Besvaret af Baldguy på emne Sv: ophørsudsalg
Tak for tippet!
Har nu bestilt diverse, bl.a. en ny jakke og en multifuelbrænder. Så på næste tur skal jeg helt sikkert til at øve mig i den optimale brug af en benzinbrænder... Rar at ha' til vinterens ture, meeeen min hidtidige forkærlighed for gas fortager sig nok ikke hen over sommeren
Har nu bestilt diverse, bl.a. en ny jakke og en multifuelbrænder. Så på næste tur skal jeg helt sikkert til at øve mig i den optimale brug af en benzinbrænder... Rar at ha' til vinterens ture, meeeen min hidtidige forkærlighed for gas fortager sig nok ikke hen over sommeren

11 år 1 dag siden #673
af MortenA
Besvaret af MortenA på emne Sv: ophørsudsalg
Skyndte mig også at købe for en 3000 kr - men har kun modtaget den automatiserede ordrebekræftigelse. Nu bliver det spændende om der kommer varer! For somd det ser ud her må alt gå som varmt brød. Og hvis soveposerne er udsolgt så kan man alligevel se dem i shoppen endnu - også i dk. Nå men det skal nok gå alt sammen. Også selvom jeg ikke får mit titanbestik 
Mvh Morten

Mvh Morten
11 år 1 dag siden #682
af Boldten
Besvaret af Boldten på emne Sv: ophørsudsalg
Nogen som har fået tilsendt varer endnu? Eller fået anden besked end den automatiserede orderbekræftigelse?
Tid til at oprette siden: 0.249 sekunder
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Jeg har stadig plads til én, måske to...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333