ophørsudsalg

Mere
11 år 3 måneder siden #689 af Falk
Besvaret af Falk på emne Sv: ophørsudsalg
Jeg bestilte sent søndag aften, har ikke modtaget endnu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 3 måneder siden #691 af kelberg
Besvaret af kelberg på emne Sv: ophørsudsalg
Har også bestilt varer, men mon vi ikke skal have ro på .Mandag var ligesom 2.pinsedag og der har ikke været nogen på job der, og hvis de er ved at afvikle firma er der nok mindre medarbejdere tilbage . og da der måske er kommet et stort antal ordre pga de gode priser giver dette nok en pukkel sammen med pinsen.
Så går lige et par dage endnu inden jeg beder bank om at tilbage fører noget som helst :)
Så mon ikke det går skal i se :)

mvh Kim

Mere
11 år 3 måneder siden #693 af Falk
Besvaret af Falk på emne Sv: ophørsudsalg
Du har ret Kelberg. Der står også på ordrebekræftigelsen at de afsender inden for 1-5 dage, så der er god tid endnu.

Mere
11 år 3 måneder siden #694 af MortenA
Besvaret af MortenA på emne Sv: ophørsudsalg

kelberg skrev: Har også bestilt varer, men mon vi ikke skal have ro på .Mandag var ligesom 2.pinsedag og der har ikke været nogen på job der, og hvis de er ved at afvikle firma er der nok mindre medarbejdere tilbage . og da der måske er kommet et stort antal ordre pga de gode priser giver dette nok en pukkel sammen med pinsen.
Så går lige et par dage endnu inden jeg beder bank om at tilbage fører noget som helst :)
Så mon ikke det går skal i se :)

mvh Kim

Er nu ikke så bange for at blive snydt - dertil er det danske system nok OK, mere for ikke at få alle de gode sager :P

• Quest
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #702 af Quest
Besvaret af Quest på emne Sv: ophørsudsalg
Fedt tip, tak! :)

Enig med NOB. Købte en Yeti "Purity" dunjakke. 240 gram. 1349,50 rigsdollarbat. Så må vi se om varerne er på lager.

UL tip:
Bruger en Haglöfs "Solar II Hat", str. S/M, 59 gram (inderfor delvist nixed), hvilket er den letteste bredskyggede hat, i god kvalitet, jeg har set.

Med Venlig Hilsen
Quest

Mere
11 år 3 måneder siden #708 af Thermik
Besvaret af Thermik på emne Sv: ophørsudsalg
Hvordan står man entlig hvis man bestiller noget i en netbutik og de trækker pengene men ikke levere varen ? evt. konkurs hvor indehaver løber med penge eller betaler den til anden kredittor uden at levere varen?
Ikke fordi jeg regner med det sker jeg venter også bare med spænding ;-)

Tid til at oprette siden: 0.234 sekunder