ophørsudsalg

Mere
11 år 3 måneder siden #709 af Thermik
Besvaret af Thermik på emne Sv: ophørsudsalg
Jeg kan i øvrigt berette at jeg lagde min første ordre Søndag ved 20.00 tiden og nr to ordre mandag morgen kl ca 10 og der er over 100 faktura nummerer imellem dem ;-) ;-) så mon ikke de bare har travlt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 3 måneder siden #710 af pedro
Besvaret af pedro på emne Sv: ophørsudsalg
sidst jeg handlede der, gik der 4 dage fra den automatiske ordrebekræftelse til jeg modtog en mail om at ordren var shippet..... og der var nok mere ro på, så .... :lol:

Mere
11 år 3 måneder siden #711 af morten
Besvaret af morten på emne Sv: ophørsudsalg
Pengene må ikke hæves før varen er sendt, så du står godt, da banken ved misbrug er forpligtet til at dække tabet. Nogle banker prøver at snige sig udenom ved at påstå, at reglen ikke gælder ved konkurs, men det er kun korrekt i forhold til køb af eksempelvis flybilletter jvf afgørelser i diverse ankenævn (personligt mener jeg ikke, det er juridisk korrekt at sondre mellem fysiske varer og billetter, men det er nok en lang diskussion: -) )

Men det bliver sikkert ikke relevant alligevel. En lille biks der får mange ordrer på en gang får alt andet lige travlt.

Morten
Hjemmeside med friluftsblog og turbeskrivelser.
Seneste aktiviteter:
Efterårstur til Perstorp
Efterårstur til Raslången

• Quest
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #729 af Quest
Besvaret af Quest på emne Sv: ophørsudsalg
Tak Morten, det blev jeg i hvert fald en del klogere og føler mig mere sikker af. Er enig med dig i det rent juridiske.

Mere
11 år 3 måneder siden - 11 år 3 måneder siden #731 af MortenA
Besvaret af MortenA på emne Sv: ophørsudsalg
Og så er vi tilbage til at de nok ikke har opdateret deres lagerstatus og at de altså måske har varer som er udsolgt. Snydt bliver jeg jo nok ikke - bortset fra en lang næse :unsure:

Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved MortenA.

Mere
11 år 3 måneder siden #766 af AWaarst
Besvaret af AWaarst på emne Sv: ophørsudsalg
Så kunne jeg alligevel ikke dy mig og kom til at bruge 1500,- :blush: Men nu glæder jeg mig bare til posten dukker op :P

Tid til at oprette siden: 0.248 sekunder