- Modtagne Tak: 20
ophørsudsalg
- Hammelstrup
-
- Bruger
-
Less
Mere
10 år 11 måneder siden #1201
af Hammelstrup
Besvaret af Hammelstrup på emne Sv: ophørsudsalg
Hmmm, min kæreste har bestilt en Pandelamper Petzl TIKKA til mig, som jeg skulle have haft i fødselsdagsgave d.10.
Nu begynder jeg at undre mig - gad vide om man overhovedet modtager sin ordre, eller om den bliver væk fra d.1 juli ?
De svarer ikke på mails i hvert fald.
Nu begynder jeg at undre mig - gad vide om man overhovedet modtager sin ordre, eller om den bliver væk fra d.1 juli ?
De svarer ikke på mails i hvert fald.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- stokrenden
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 226
10 år 11 måneder siden #1202
af stokrenden
b
Besvaret af stokrenden på emne Sv: ophørsudsalg
Jeg fik desværre ikke det par bukser, og de trøjer jeg havde bestilt.
Jeg tror godt jeg kan regne med at den trangia og mfb, jeg bestilte en uge efter heller ikke dukker op
Jeg tror godt jeg kan regne med at den trangia og mfb, jeg bestilte en uge efter heller ikke dukker op

b
10 år 11 måneder siden #1205
af Boldten
Sjovt at du har hørt fra dem når mit order-nummer kommer før dit
Besvaret af Boldten på emne Sv: ophørsudsalg
Ranger skrev: Jeg havde nr 19070, og hverken Jetboil eller gaspatron var på lager, så det blev en billig omgang.
Sjovt at du har hørt fra dem når mit order-nummer kommer før dit

10 år 11 måneder siden #1239
af Boldten
Besvaret af Boldten på emne Sv: ophørsudsalg
Nu har jeg endelig modtaget min order.... de har dog kun sendt én vare..... en jakke i en kvinde-model istedet for herre....

10 år 11 måneder siden - 10 år 11 måneder siden #1257
af sigurd
Besvaret af sigurd på emne Sv: ophørsudsalg
Jeg besøgte dem for en uge eller 2 siden. Der var ikke meget tilbage. Jeg havde bestilt en trangia og lidt andet godt, men trangia'erne var næsten udsolgt samme dag som udsalget begyndte. Grunden til at de ikke svarer er det store antal ordrer. Antallet af ordrer oversteg deres kapacitet, og de blev nødt til at ansætte en fuldtidsmedarbejder til at hive varene af nettet.
Mvh. Sigurd
Mvh. Sigurd
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved sigurd.
- camillabacher
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 4
10 år 11 måneder siden #1260
af camillabacher
Besvaret af camillabacher på emne Sv: ophørsudsalg
Jer som har hørt fra dem: Hvordan hører I fra dem? Bekræftelse per e-mail eller ser I at pengene er trukket fra Jeres konto?
Jeg kiggede lige på deres hjemmeside og kan se, at de dameskjorter jeg bestilte, ikke længere er på lager. Da jeg ikke har hørt fra dem, går jeg ud fra, at jeg så ikke har fået fingrene i dem. Til gengæld har de nogle andre modeller af dameskjorter som endnu ikke er udsolgte. Klør lidt i fingrene for måske at lægge en ordre på nogle af de andre, bare i det tilfælde, at man måske kunne få en af dem?
Man tænker jo lidt på det gamle ordsprog: Hvis det lyder for godt til at være sandt, er det nok også. Og 50% var jo lidt for godt til at være sandt
Jeg kiggede lige på deres hjemmeside og kan se, at de dameskjorter jeg bestilte, ikke længere er på lager. Da jeg ikke har hørt fra dem, går jeg ud fra, at jeg så ikke har fået fingrene i dem. Til gengæld har de nogle andre modeller af dameskjorter som endnu ikke er udsolgte. Klør lidt i fingrene for måske at lægge en ordre på nogle af de andre, bare i det tilfælde, at man måske kunne få en af dem?
Man tænker jo lidt på det gamle ordsprog: Hvis det lyder for godt til at være sandt, er det nok også. Og 50% var jo lidt for godt til at være sandt

Tid til at oprette siden: 0.247 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333