Slik på vandreturen

Mere
9 år 3 måneder siden #19224 af Simon
Besvaret af Simon på emne Slik på vandreturen
Har altid chokolade med, typisk rittersport og snickers. Derudover har jeg som regel også nogle hjemmelavede müslibar med. Tidligere bagte jeg logan brød, men det blev sgu for tørt. :-)

Når konen er med, skal der dog altid være rigeligt med matadormix i sækken.

For os er det ferie, så vi bærer gerne adskillige ekstra kilo, får at få lidt luksus med på ferien. De ekstra kilo er en del af ferien.

Følgende bruger(e) sagde tak: Milho, Kaj

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• aammat
  • Gæst
  • Gæst
9 år 3 måneder siden #19229 af aammat
Besvaret af aammat på emne Slik på vandreturen
Jeg har altid hvid rittersport med, hvis temp- siger under -15 skiftes den dog ud med den blå - kan ikke lide fornemmelsen af den hvide når man tygger den fra frossen..
Ellers er det lidt bolsjer, der er noget hyggeligt over at gå og sutte på et bolsje. :-)
Mit slik er med for hygge, ekstra energi henter jeg fra gel eller maltodexin pulver - energi vs vægt forholdet er attraktiv

Skal man nørde spare på vægten er der jo også både pulver øl og vin.. :-)

• Kenn
  • Gæst
  • Gæst
9 år 3 måneder siden #19230 af Kenn
Besvaret af Kenn på emne Slik på vandreturen
Jeg er mest til chokolade, rosiner, tranebær, ordentlige energi bars, saltede mandler, peanuts og chips.

Chips kan man i Aldi købe nogle små poser på 125 gr, hvor det er små stænger, så posen ikke fylder mere end en håndfuld.

Mere
9 år 3 måneder siden #19236 af elsa
Besvaret af elsa på emne Slik på vandreturen
Efter lang tids (mis)brug af Marabou er jeg blevet glad for at veksle med nogle ikke-søde snacks, fx soltørrede tomater, cashew-nødder, parmesan-ost og salami eller chorizo-pølse. Både parmesan-osten og chorizo-pølse klarer sig fint i frostgrader og (moderate) varmegrader.

Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder