Ting du kan bruge en colaflaske til
En simpel lille dims du kan tage med i lommen. Den vejer ikke noget, fylder ikke så meget, men den har mange funktioner. Jeg taler selvfølgelig om sodavandsflasken af plastik. Jeg kan huske, at vi havde et bad til spejder, hvor man lagde nogle rør under bålet og på den måde kunne få varmt vand til et bad. Vi lavede en brainstorm på andre måder at lave bad på, og colaflasken kom op. Forleden talte jeg med en nybegynder om, hvordan man tog bad på vandreture. Det inspirerede til denne artikel, og så kommer der også en med "rigtige". Men der måtte jo være ting man kunne lave af colaflasker...
Vh Christian
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Lars Nyhuus Henriksen
-
- Gæst
-
- Outdoorfreak.dk
-
- Bruger
-
- When you are outsite, it's life! Anything before or after is just waiting
Bruger selv flasker til løse ris beholder eller til pasta. Har mærket flasken med noget tush så jeg ved hvor meget/lidt en dl ris er når der skal laves potioner. og med en håndfuld sand og lidt ståltråd har du en lille fyrfadslys lanterne(hvis man er lidt fiks) og som "brændslukker" når man laver mad i apsis,3-4 små huller og vand i flasken så har du til at spraye vand på et evt uheld,det kan begrænse skaderne eller give dig eksrta sekunder til at komme ud...... bare for at nævne nogle få

Just add nature and life.

Vh Christian
Mvh. Brian
Vh Christian
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333