Princeton Tec pandelampe og lygte

Mere
8 år 8 måneder siden #19822 af Petraeus

Princeton Tec er ikke et nyt firma, men en ny spiller på det danske marked. De er anderledes tænkende i design og funktioner og derfor ikke bare endnu en "almindelig" pandelampe. Vi har fået fingrene i Princeton Tec Sync pandelampe samt AMP 1L. lommelygte. Sync pandelampen skal man lige vænne sig til, men derefter er den faktisk helt fin og godt tænkt. AMP 1L. har en smart detalje der gør den brugbar på vandretur eller sheltertur, men også på kajakken. 

pandelampe med funktionshjul

Læs mere...

Mange hilsner
Jan Petræus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 8 måneder siden #19823 af stokrenden
Hvor mange timer kan pandelampen lyse når den kører 100 lumen? Jeg synes det er dybt useriøst når en producent kun opgiver en Max brændtid, der kun kan opnås hvis man bruger lygtens svageste indstilling.

b

Mere
8 år 8 måneder siden #19824 af Milho
Du har ret Stokrenden, det kunne da være rart med angivet tider på alle funktioner. Andre som LED Lenser har angivet forskellige tider på æskerne/emballagen.
Det er dog ikke så svært på AMP 1L. der jo kun har en indstilling. Jeg har selv prøvet AMP 1L. (også Sync men kun pillet lidt ved den...) og jeg er også begejstret for den. Det er fedt med den plastik dut, der virker fint og giver godt lys.

Vh Christian

Mere
8 år 8 måneder siden #19825 af Overgaard
Nogen der ved hvor vægten er henne af på den amp 1L? :) Tænker da godt lige man kunne udvide lygte portfølgen til den pris :)

Med venlig hilsen

Casper Overgaard

Mere
8 år 8 måneder siden #19826 af Milho
57 gram, det står i faktaboksen :)

Vh Christian

Mere
8 år 8 måneder siden #19827 af Overgaard
Jeg går lige ud og pudser horhinderne og gir mig selv et los bagi :whistle: ... Det var godt nok ellers ikke meget :) den må ejes :cheer:

Med venlig hilsen

Casper Overgaard

Tid til at oprette siden: 0.240 sekunder