- Modtagne Tak: 52
Vandretur fra Viborg til Santiago de Compostella
8 år 7 måneder siden #19855
af trold
Læs mere...
Vandretur fra Viborg til Santiago de Compostella blev oprettet af trold
I 2006 vandrede Steen Vedby Nielsen, bedre kendt som Trold i Outsite, ad pilgrimsruten Caminoen fra domkirkebyen i Viborg til Santiago de Compostella. En ekstrem vandretur på 4000 km eller godt 10 % rundt om jorden. Men hvad med den indre rejse og oplevelserne? Er det de 4000 km, katedralen i Santiago de Compostella eller selve rejsen, der er målet? Finder man mon sin indre Camino, og bliver man klogere på sig selv? Læs Lars' rejsebreve fra turen gennem Europa mod målet i Spanien.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 6 måneder siden #19856
af Svop74
Besvaret af Svop74 på emne Vandretur fra Viborg til Santiago de Compostella
Hej Steen,
Spændende at læse om din historie og grunden til at du valgte denne lange tur.
Jeg drømmer selv en dag om, at vandre Caminoen en dag, men først står der en anden tur på programmet.
Gennem det sidste 1 1/2 år har jeg planlagt min lange vandring fra Nordkapp til det sydlige Italien - nærmere betegnet den lille by Melito di Porto Salvo.
Jeg har snakket med mange mennesker omkring det psykiske aspekt om at gå så langt alene, hvordan man reagerer etc. Så at ha' læst din artikel, hjalp sammen med alle de andre gode råd jeg har fået, til at styrke min tro på, at gu fa'en kan jeg gennemføre min tur (8250km).
Mvh
Jesper Svop
Spændende at læse om din historie og grunden til at du valgte denne lange tur.
Jeg drømmer selv en dag om, at vandre Caminoen en dag, men først står der en anden tur på programmet.
Gennem det sidste 1 1/2 år har jeg planlagt min lange vandring fra Nordkapp til det sydlige Italien - nærmere betegnet den lille by Melito di Porto Salvo.
Jeg har snakket med mange mennesker omkring det psykiske aspekt om at gå så langt alene, hvordan man reagerer etc. Så at ha' læst din artikel, hjalp sammen med alle de andre gode råd jeg har fået, til at styrke min tro på, at gu fa'en kan jeg gennemføre min tur (8250km).
Mvh
Jesper Svop
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.228 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333