Anderledes vandretur i Sydsverige

Mere
7 år 9 måneder siden - 7 år 9 måneder siden #23612 af Gurli
Tidsmæssigt er der ikke voldsom stor forskel på om man tager Skåneleden eller følger den grønne om søndagen. På oktoberturen var vi tre, der tog leden. De der tog vejen kom selvfølgelig først frem, men de ventede højst en halv time (sagde de; de kan selvfølgelig have været taktfulde :) ).
Vejen er simpelthen for kedelig!

- og tak for kortene. Den næsten lige linie fra Fuglabackan skal prøves næste gang, jeg er på de kanter.

Gurli.
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Gurli.
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Herold
  • Bruger
  • Bruger
  • „When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“
Mere
7 år 9 måneder siden #23621 af Herold
Hej Christian. og alle andre.

Tusind tak for jeres support.

Christian tak for kortet og din tid.
Det er et virkelig fedt at få hjælp, indtil man selv lige kommer mere ind i planlægningen delen.

Håber jeg når at melde mig på en af vinter turene til næste år, og den træning der forbundet med det optil.
Lyder som om, at der er en masse god erfaring herinde.

Tak for jeres inputs og godt nytår.

Mvh.Allan
Følgende bruger(e) sagde tak: Søgaard

Mere
5 år 8 måneder siden #30802 af Znakecharm
Området omkring Raslången har jeg besøgt en 10-12 gange henover de sidste 10 år, så jeg kender det - men mest fra vand-siden.
Kunne godt være at man skulle udforske det lidt på gåben også.
Som jævnlig bruger af området ærgrer det mig dog at du ikke nævner hvordan du på forhånd havde organiseret at få købt "Naturvårdskort", som er påkrævet for at benytte de etablerede shelterpladser i området. Det kan mig bekendt kun anskaffes ved fremmøde på kanocentralen i Olofström eller på turistkontoret nede i selve byen.
Ved at købe dette når man besøger området er man med til at finansiere de ganske luksuriøse forhold man bydes på pladserne med toilet, shelters og brænde til fri anvendelse.
Men tak for en fin tur-beskrivelse af et skønt, skønt område, som ligger indenfor yderst rimelig køreafstand.

Mere
5 år 8 måneder siden #30806 af Milho
Jeg har vandret i området i mange år og er aldrig (heller ikke på de store infotavler ved lederne) faldet over det kort du taler om. Men jeg vil forhøre mig hos Jon og immelns Kanotcenter som vi samarbejder med :)

Vh Christian

Mere
5 år 8 måneder siden #30854 af OleKri
Hej Christian.

Dit link til kortene virker ikke længere. Kan du se på om der er noget du kan gøre?

Dbh, Ole

Mere
5 år 8 måneder siden #30856 af OleKri
Hej Rene

Jo, men er det den samme rute Christian har? Ud fra teksten virkede det som en anden rute.

Det er jo altid godt at have en ny rute i baghånden.

Tid til at oprette siden: 0.209 sekunder