- Modtagne Tak: 226
Hjemmetørret kødsovs til vandreturen
- stokrenden
-
- Bruger
-
Less
Mere
8 år 5 måneder siden #19987
af stokrenden
b
Besvaret af stokrenden på emne Hjemmetørret kødsovs til vandreturen
1 kWh koster ca. 2kr i gennemsnit når alle afgifter er blevet lagt på.
b
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Outdoor Rødovre
-
- Bruger
-
8 år 5 måneder siden #19989
af Outdoor Rødovre
Besvaret af Outdoor Rødovre på emne Hjemmetørret kødsovs til vandreturen
Christian.
Hvis du laver en video så prøv om du ikke også kan vurdere et konkret strømforbrug. Det ville jo være fint at kende "prisen på grisen"
Vh Ib
Hvis du laver en video så prøv om du ikke også kan vurdere et konkret strømforbrug. Det ville jo være fint at kende "prisen på grisen"

Vh Ib
8 år 5 måneder siden - 8 år 5 måneder siden #19990
af Pihlen
Mvh. Brian
Besvaret af Pihlen på emne Hjemmetørret kødsovs til vandreturen
Med hensyn til det tekniske med at tørre ting i en ovn:
KWh forbruget har jeg intet bud på hvad er da ovnen står lidt åben under brug.
Med en kilowatt-time koster i omegnen af 2,1 til 2,6 kr. Det afhænger af grafisk placering i landet og udbyder mv.
Mht til at bruge varmluft og varme funktionen i ovne og komfurer, så skal man være opmærksom på at mange nyere udgaver af disse slukker for varmeblæseren og varmelegeme når man åbner lågen! (for at undgå at alt den varme luft blæser ud når man kigger til maden)
Hvis jeg husker det, så kan jeg godt lave en måling af kWh forbrug ved næste tørring i ovn.
KWh forbruget har jeg intet bud på hvad er da ovnen står lidt åben under brug.
Med en kilowatt-time koster i omegnen af 2,1 til 2,6 kr. Det afhænger af grafisk placering i landet og udbyder mv.
Mht til at bruge varmluft og varme funktionen i ovne og komfurer, så skal man være opmærksom på at mange nyere udgaver af disse slukker for varmeblæseren og varmelegeme når man åbner lågen! (for at undgå at alt den varme luft blæser ud når man kigger til maden)
Hvis jeg husker det, så kan jeg godt lave en måling af kWh forbrug ved næste tørring i ovn.
Mvh. Brian
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Pihlen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho, Outdoor Rødovre
8 år 5 måneder siden #19991
af Milho
Vh Christian
Besvaret af Milho på emne Hjemmetørret kødsovs til vandreturen
Jeg stemmer på Pihlen, jeg har ikke noget målerudstyr, så jeg kan ikke beregning

Vh Christian
Følgende bruger(e) sagde tak: Outdoor Rødovre
- Outdoorfreak.dk
-
- Bruger
-
- When you are outsite, it's life! Anything before or after is just waiting
8 år 5 måneder siden #19997
af Outdoorfreak.dk
Just add nature and life.
Besvaret af Outdoorfreak.dk på emne Hjemmetørret kødsovs til vandreturen
Først og fremmest er ovnen et udemærket redskab til at tørre sin mad men man skal lige kontrollere at 70 grader er 70 grader når man måler det. Det er for ikke at evt små fordærve maden inden det er tørt og for ikke at køre med lav temp så bakterier ikke formere sig eksplosivt inden det er tørt,begge dele giver en virkelig dårlig turmave !!!
Alternativet og helt sikkert det bedste er en dehydrator som også er meget billigere i brug,hvis man forudsætter dehydratoren er med termostat og kan opnå 70 grader.
Er man nysgerrig på hjemmelavet turmad findes der en gruppe på facebook " For os der laver egen turmad" hvor man kan læse sig lidt klogere på emnet og lette turretter.
Alternativet og helt sikkert det bedste er en dehydrator som også er meget billigere i brug,hvis man forudsætter dehydratoren er med termostat og kan opnå 70 grader.
Er man nysgerrig på hjemmelavet turmad findes der en gruppe på facebook " For os der laver egen turmad" hvor man kan læse sig lidt klogere på emnet og lette turretter.
Just add nature and life.
8 år 5 måneder siden #19999
af Milho
Vh Christian
Besvaret af Milho på emne Hjemmetørret kødsovs til vandreturen
Link til "For os der laver turmad" gruppen:
www.facebook.com/groups/592797577521599/
Vh Christian
Tid til at oprette siden: 0.216 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333