Packraft guide
- Urban packrafter
-
Emne forfatter
- Bruger
-
Det var påsken 2014, og jeg var lige ankommet med bussen til Ucklum i Bohuslän. Foran mig havde jeg omkring 4 km vandring til turens første sø Bredvatnet. En ud af fem søer som tilsammen danner et perlebånd over Svartedalen med maximalt et par kilometers vandring mellem hver. Svartedalen er kendt som et af Bohusledens smukkeste områder. Men hvor Bohusleden går syd-nord, var min plan at krydse området fra vest til øst. Ikke noget oplagt valg, da der bortset fra en asfaltvej ikke rigtigt var nogle vandreruter denne vej.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Tømrer
-
- Gæst
-

Jeg har selv længe gået og luret på en Alpacka Denali, men har endnu ikke helt kunne retfærdiggøre investeringen for mig selv.
Har i forvejen en SeaEagle 370, som jeg er glad for, men det er ikke en man slæber med på vandreturen

Jeg har dog præcis samme erfaring som dig, den er rigtig tung at skubbe fremad i modstrøm og modvind, der får man sved på panden og tunge arme

mvh Lars
- Urban packrafter
-
Emne forfatter
- Bruger
-

Jeg kender ikke Seaeagle, men det lyder som en form for foldbar kajak. Jeg vil umiddelbart tro at den er lidt bedre til vind og modstrøm end en packraft. Men fordelen med packraften er i hvertfald, at man jo kan vandre med den

Kan du lokkes til outsitetræffet d. 24-26/4 og demonstrere din packraft. Vi ligger lige ned til Tystrup sø
Jan
- Urban packrafter
-
Emne forfatter
- Bruger
-
Det går dog desværre ikke helt op med min propfyldte aprilkalender, men skulle jeg tage med på tur på et andet tidspunkt, tager jeg gerne packraften med.
Men godt træf

Jacob
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333