Packraft guide

Mere
8 år 1 måned siden #20027 af Urban packrafter
Packraft guide blev oprettet af Urban packrafter

Det var påsken 2014, og jeg var lige ankommet med bussen til Ucklum i Bohuslän. Foran mig havde jeg omkring 4 km vandring til turens første sø Bredvatnet. En ud af fem søer som tilsammen danner et perlebånd over Svartedalen med maximalt et par kilometers vandring mellem hver. Svartedalen er kendt som et af Bohusledens smukkeste områder. Men hvor Bohusleden går syd-nord, var min plan at krydse området fra vest til øst. Ikke noget oplagt valg, da der bortset fra en asfaltvej ikke rigtigt var nogle vandreruter denne vej.

packraft guide

Læs mere...
Følgende bruger(e) sagde tak: LHL, JanKai

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Tømrer
  • Gæst
  • Gæst
8 år 1 måned siden #20028 af Tømrer
Besvaret af Tømrer på emne Packraft guide
Altid inspirerende beretning og film! Fedt!

Mere
8 år 1 måned siden #20047 af LHL
Besvaret af LHL på emne Packraft guide
Super artikel ! :cheer:

Jeg har selv længe gået og luret på en Alpacka Denali, men har endnu ikke helt kunne retfærdiggøre investeringen for mig selv.

Har i forvejen en SeaEagle 370, som jeg er glad for, men det er ikke en man slæber med på vandreturen :-) men den er fin til lige at smide i bagagerummet på bilen, og så kan man sejle en tur på Furesøen eller fjorden. Uden alt muligt udstyr på taget af bilen eller besværlig opbevaring hjemme.

Jeg har dog præcis samme erfaring som dig, den er rigtig tung at skubbe fremad i modstrøm og modvind, der får man sved på panden og tunge arme :-)

mvh Lars
Følgende bruger(e) sagde tak: Urban packrafter

Mere
8 år 1 måned siden #20050 af Urban packrafter
Besvaret af Urban packrafter på emne Packraft guide
Tak Lars. Jeg kan kun anbefale at du køber den. Du kommer ikke til at fortryde. :)

Jeg kender ikke Seaeagle, men det lyder som en form for foldbar kajak. Jeg vil umiddelbart tro at den er lidt bedre til vind og modstrøm end en packraft. Men fordelen med packraften er i hvertfald, at man jo kan vandre med den :)

Mere
8 år 1 måned siden #20053 af jansax
Besvaret af jansax på emne Packraft guide
Tak for en god beretning

Kan du lokkes til outsitetræffet d. 24-26/4 og demonstrere din packraft. Vi ligger lige ned til Tystrup sø

Jan

Mere
8 år 1 måned siden - 8 år 1 måned siden #20059 af Urban packrafter
Besvaret af Urban packrafter på emne Packraft guide
Hej jan tak for liket og tilbuddet.

Det går dog desværre ikke helt op med min propfyldte aprilkalender, men skulle jeg tage med på tur på et andet tidspunkt, tager jeg gerne packraften med.

Men godt træf :)

Jacob
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Urban packrafter.

Tid til at oprette siden: 0.236 sekunder