Vessyl kop der ved hvad du drikker

Mere
8 år 6 måneder siden #20573 af Milho

Vessyl Mark One

En Vessyl kop der ved hvad du drikker, om du har drukket nok og ved hvor mange kalorier du har indtaget. Galt eller genialt? Overvågning på meget højt plan eller er der faktisk noget vi kan bruge denne meget intelligente kop til på vores outdoorture? 

vessyl kop der ved hvad du drikker

Læs mere...

Vh Christian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 6 måneder siden #20574 af UdeLeif
Den her kan jeg slet ikke finde ud af. Kan godt forstå I spørger om den er gal eller genial :)
Smart at den holder øje med hvor meget man drikker samt sukkerindtag, men jeg ved ikke helt om en mand på min størrelse går op i sådan noget.

Venlig hilsen Leif Ude

Mere
8 år 6 måneder siden #20599 af Overgaard
Det lyder denundelynemig snedigt... Men kan den tage højde for ens aktivitetsniveau monstro? Man skal jo indtage væsentlig mere vand på en sommer vandretur end en vinterdag på kontoret...
Men omvendt tror jeg heller ikke rigtigt jeg har behov for flere i mit liv der fortæller mig om mit kaffe indtag :P ville nok være nødt til at lyve lidt over for den og snyde med en anden kop :lol:

Med venlig hilsen

Casper Overgaard

Mere
8 år 6 måneder siden #20601 af Gurli
Måske ikke ligefrem gal, men i hvert fald unødvendig.
Jeg synes det er en lidt kedelig udvikling, hvis man skal have elektronisk hjælp, til noget så elementært som indtagelse af væske.

Gurli.
Følgende bruger(e) sagde tak: Overgaard

Mere
8 år 6 måneder siden #20615 af Milho
Som jeg tolker det på www.myvessyl.com/ så kan den finde ud af aktivitetsniveau. Går ud fra den bruger f.eks. iPhones egen aktivitetsapp.

Vi ved at nogle går meget op i hvad de indtager på ture, så det burde jo også gælde for væsken. Sukker og Kcal.

Personligt er jeg nok af samme holdning som Leif, men jeg ville da gerne modbevises ved at prøve den.

Den udkommer i øvrigt til efteråret.

Vh Christian

Mere
8 år 6 måneder siden #20640 af Hermann
Den er da meget sjov, men jeg ville gerne se en test af den først. Dehydrering og koffeinen delen er da en ok feature.
I øvrigt så er det fedt at i finder nyt grej rundt om! Keep up the good work!

Tid til at oprette siden: 0.179 sekunder