Pakkeliste til weekendvandretur

Mere
8 år 1 måned siden #21753 af Milho

Inspiration til pakkeliste til en weekendvandretur i Danmark eller Sydsverige i september måned. Med Outsite skal vi til Hærvejen og vandre fra Viborg til Dølling, og i artiklen kan du downloade min pakkeliste, og måske finde inspiration eller hjælp til hvad man skal have med. 

Pakkeliste til vandretur i Danmark på Hærvejen

Læs mere...

Vh Christian
Følgende bruger(e) sagde tak: Urban packrafter

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 1 måned siden #21755 af Milho
Besvaret af Milho på emne Pakkeliste til weekendvandretur
Opdateret pakkeliste lagt ind:

Nu med tandbørste og frokost.
Alternativ pakkeliste hvor man dropper hængekøjen og telter i stedet.

Vh Christian
Følgende bruger(e) sagde tak: Ennamaria

Mere
6 år 4 måneder siden #29107 af OleKri
Det er en meget "avanceret" pakkeliste der kræver at man er meget kendt i de forskellige mærker og betegnelser. Når man er ny i friluftsliv er denne pakkeliste meget svær at læse, Til tider aner jeg faktisk ikke hvad det er for en ting der nævnes.

• Pihlen
  • Moderator
  • Moderator
  • Næste tur: Sommertur til Lapland, efterårstur til Norge.
Mere
6 år 4 måneder siden #29109 af Pihlen
Jeg er sådan set enig med dig Ole.
Men en pakkeliste er jo personlig og derfor bliver den jo også skrevet så det virker logisk for den der skriver denne. Christian tænker nok at den pakkeliste han her har lavet er meget "nem og ligetil", da Christian jo kender de ting der står på listen til hudløshed og er meget inde i det tekniske på grej området.

Men jeg tror mest du skal se listen som et forslag til hvordan du kan opbygge en pakkeliste. Altså opbygningen af den. Og så selvfølgelig få enkelte ideer til hvad du kan ændre i din egen pakkeliste. Men kan godt se det kan være svært hvis man ikke kan genkende de mærker og ting der nævnes.

Jeg er ret sikker på vi ikke er to vandrere der har samme liste og ting med i rygsækken. Selv om tingene har samme formål i sidste ende. :)

Mvh. Brian

Mere
6 år 4 måneder siden #29124 af pcpnielsen
En af de bedre pakkelister der er blevet delt, da den er meget detaljeret. Tak for den.
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho

Tid til at oprette siden: 0.235 sekunder