Pakkeliste til weekendvandretur
8 år 1 måned siden #21753
af Milho
Læs mere...
Vh Christian
Pakkeliste til weekendvandretur blev oprettet af Milho
Inspiration til pakkeliste til en weekendvandretur i Danmark eller Sydsverige i september måned. Med Outsite skal vi til Hærvejen og vandre fra Viborg til Dølling, og i artiklen kan du downloade min pakkeliste, og måske finde inspiration eller hjælp til hvad man skal have med.
Vh Christian
Følgende bruger(e) sagde tak: Urban packrafter
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 1 måned siden #21755
af Milho
Vh Christian
Besvaret af Milho på emne Pakkeliste til weekendvandretur
Opdateret pakkeliste lagt ind:
Nu med tandbørste og frokost.
Alternativ pakkeliste hvor man dropper hængekøjen og telter i stedet.
Nu med tandbørste og frokost.
Alternativ pakkeliste hvor man dropper hængekøjen og telter i stedet.
Vh Christian
Følgende bruger(e) sagde tak: Ennamaria
6 år 4 måneder siden #29107
af OleKri
Besvaret af OleKri på emne Pakkeliste til weekendvandretur
Det er en meget "avanceret" pakkeliste der kræver at man er meget kendt i de forskellige mærker og betegnelser. Når man er ny i friluftsliv er denne pakkeliste meget svær at læse, Til tider aner jeg faktisk ikke hvad det er for en ting der nævnes.
6 år 4 måneder siden #29109
af Pihlen
Mvh. Brian
Besvaret af Pihlen på emne Pakkeliste til weekendvandretur
Jeg er sådan set enig med dig Ole.
Men en pakkeliste er jo personlig og derfor bliver den jo også skrevet så det virker logisk for den der skriver denne. Christian tænker nok at den pakkeliste han her har lavet er meget "nem og ligetil", da Christian jo kender de ting der står på listen til hudløshed og er meget inde i det tekniske på grej området.
Men jeg tror mest du skal se listen som et forslag til hvordan du kan opbygge en pakkeliste. Altså opbygningen af den. Og så selvfølgelig få enkelte ideer til hvad du kan ændre i din egen pakkeliste. Men kan godt se det kan være svært hvis man ikke kan genkende de mærker og ting der nævnes.
Jeg er ret sikker på vi ikke er to vandrere der har samme liste og ting med i rygsækken. Selv om tingene har samme formål i sidste ende.
Men en pakkeliste er jo personlig og derfor bliver den jo også skrevet så det virker logisk for den der skriver denne. Christian tænker nok at den pakkeliste han her har lavet er meget "nem og ligetil", da Christian jo kender de ting der står på listen til hudløshed og er meget inde i det tekniske på grej området.
Men jeg tror mest du skal se listen som et forslag til hvordan du kan opbygge en pakkeliste. Altså opbygningen af den. Og så selvfølgelig få enkelte ideer til hvad du kan ændre i din egen pakkeliste. Men kan godt se det kan være svært hvis man ikke kan genkende de mærker og ting der nævnes.
Jeg er ret sikker på vi ikke er to vandrere der har samme liste og ting med i rygsækken. Selv om tingene har samme formål i sidste ende.

Mvh. Brian
- pcpnielsen
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 3
6 år 4 måneder siden #29124
af pcpnielsen
Besvaret af pcpnielsen på emne Pakkeliste til weekendvandretur
En af de bedre pakkelister der er blevet delt, da den er meget detaljeret. Tak for den.
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho
Tid til at oprette siden: 0.235 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333