- Modtagne Tak: 21
Jetboil for begyndere og øvede
- Fri, Luft og Liv
-
- Bruger
-
Less
Mere
7 år 3 måneder siden #25884
af Fri, Luft og Liv
Besvaret af Fri, Luft og Liv på emne Jetboil for begyndere og øvede
Den der orange fod, synes den er mere bøvl end godt, er det kun mig?
Det er meget sødt med at det hele passer sammen, så det kan pakkes nemt, MEN jeg synes ikke om at komme tingene ned i potten igen, også selvom det lige er blevet skyllet lidt. Er det kun mig?
Sol herfra.
Det er meget sødt med at det hele passer sammen, så det kan pakkes nemt, MEN jeg synes ikke om at komme tingene ned i potten igen, også selvom det lige er blevet skyllet lidt. Er det kun mig?
Sol herfra.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
7 år 3 måneder siden #25885
af Gurli
Gurli.
Besvaret af Gurli på emne Jetboil for begyndere og øvede
Foden er god at have på ujævnt underlag, men det er sjældent jeg har brug for den.
Jeg synes sagtens man kan pakke det hele ned i kedlen, men det kræver selvfølgelig at det er en 100g gasdåse man har
Jeg synes sagtens man kan pakke det hele ned i kedlen, men det kræver selvfølgelig at det er en 100g gasdåse man har

Gurli.
- Fri, Luft og Liv
-
- Bruger
-
Less
Mere
7 år 3 måneder siden #25890
af Fri, Luft og Liv
Når man skal hælde vandet over, så synes jeg tit den sidder delvis fast på gasdåsen , eller har jeg bare været uheldigt?
7 år 3 måneder siden #25893
af Ennamaria
Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne
Besvaret af Ennamaria på emne Jetboil for begyndere og øvede
Fri Luft og Liv mener nok, at koppen er svær at få af brænderen
Og det er i hvert fald min erfaring. Så jeg hælder tit vand op med brænder og gasdåse monteret på koppen. Men det går såmænd OK.

Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne
- Fri, Luft og Liv
-
- Bruger
-
Less
Mere
7 år 3 måneder siden #25896
af Fri, Luft og Liv
Undskyld forvirringen, kan I begge to ikke have ret? Det hele sidder sammen, undtagen den orange fod, der hverken sidder helt fast eller hel løst, og når man så har gang i begge hænder... så kan man selvfølgelig bruge foden (altså ens egen)

- Fri, Luft og Liv
-
- Bruger
-
Less
Mere
7 år 3 måneder siden - 7 år 3 måneder siden #25905
af Fri, Luft og Liv
Har lige haft den fremme igen, det er mig der ikke har brugt foden som tiltænkt, sorry.
Havde forventet at man lige kunne sætte gasdåsen løst oven på, så de der riller blot støttede, så man lige nemt kunne løfte den af igen, det passede aldrig sammen.
Jeg havde ikke ude i felten gjort mig den umage at trykke gasdåsen helt ned, så den sidder helt fast i spænd, virker fint tak.
Så er vi så tilbage til Ennamaria's indlæg, så hælder man med kop, brænder, gasdåse og fod på?
I de fleste tilfælde har jeg kunne finde rimelig underlag at stille gasdåsen på, så synes mest det har været en ekstra dims at hold styr på og derfor ikke kommet med.
Havde forventet at man lige kunne sætte gasdåsen løst oven på, så de der riller blot støttede, så man lige nemt kunne løfte den af igen, det passede aldrig sammen.
Jeg havde ikke ude i felten gjort mig den umage at trykke gasdåsen helt ned, så den sidder helt fast i spænd, virker fint tak.
Så er vi så tilbage til Ennamaria's indlæg, så hælder man med kop, brænder, gasdåse og fod på?
I de fleste tilfælde har jeg kunne finde rimelig underlag at stille gasdåsen på, så synes mest det har været en ekstra dims at hold styr på og derfor ikke kommet med.
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Fri, Luft og Liv.
Tid til at oprette siden: 0.217 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333