- Modtagne Tak: 38
Deuter Exosphere sovepose
7 år 7 måneder siden #24533
af KaWa
Nyd din tid i naturen - Wahl
Besvaret af KaWa på emne Deuter Exosphere sovepose
God instruktiv video - meeeeen, hvis det er den bedste sovepose du har ligget i så har du Western Mountainering til gode. De har godt nok ikke stretch (det havde/har Mountain Equipment og det gav kuldebro) - men de er FULDFEDE dunposer med komfort og en vægt der til at bære. Og så er tegnebogen blevet lettere når man har investeret i en WM-pose

Nyd din tid i naturen - Wahl
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
7 år 1 måned siden #26376
af Muste
Besvaret af Muste på emne Deuter Exosphere sovepose
Hej Christian
Virkelig en fin gennemgang af en fin sovepose.
Nu nævner du selv størrelsen (pakket sammen) nogle gange og her i tråden bliver der også talt om "lillebror" Exosphere -4. Hvordan er -4 i størrelsen til sammenligning med -8?
Virkelig en fin gennemgang af en fin sovepose.
Nu nævner du selv størrelsen (pakket sammen) nogle gange og her i tråden bliver der også talt om "lillebror" Exosphere -4. Hvordan er -4 i størrelsen til sammenligning med -8?
7 år 1 måned siden #26380
af Milho
Vh Christian
Besvaret af Milho på emne Deuter Exosphere sovepose
Du spare 6 x 2 cm, så det er ikke meget. Der findes også Neosphere, der er deres dunsovepose, også med stretch. Prisen er dog også en anden.
Med Neosphere spare du vægt og fylde.
Med Neosphere spare du vægt og fylde.
Vh Christian
4 år 3 uger siden #33181
af HOEGH
Besvaret af HOEGH på emne Deuter Exosphere sovepose
Hej Christian
Selvom det efterhånden er en gammel artikel, vil jeg alligevel spørge dig, om den testede sovepose kan bruges efterår og forår med, eller om den bliver for varm at sove i ved 10+ grader?
Mvh. Claus
Selvom det efterhånden er en gammel artikel, vil jeg alligevel spørge dig, om den testede sovepose kan bruges efterår og forår med, eller om den bliver for varm at sove i ved 10+ grader?
Mvh. Claus
4 år 2 uger siden #33192
af Milho
Vh Christian
Besvaret af Milho på emne Deuter Exosphere sovepose
Hej Claus,
Jeg ville ikke sove i den i +10 C., men hvis det er eneste sovepose, så kan man jo bruge den som tæppe eller stikke ben og arme ud nu og da
Jeg ville ikke sove i den i +10 C., men hvis det er eneste sovepose, så kan man jo bruge den som tæppe eller stikke ben og arme ud nu og da

Vh Christian
Tid til at oprette siden: 0.219 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333