Stanley Happy Hour System

Mere
7 år 3 måneder siden #25652 af Milho
Stanley Happy Hour System blev oprettet af Milho

Hvor er det befriende at en producent som Stanley tør. Happy Hour System er et cocktail sæt der gør det muligt at tage baren med i shelteret eller vandreturen. Hvis man giver det lidt flere tanker end alkohol, så dukker der mange andre anvendelsesmuligheder op. Vi har testet Stanley Happy Hour System og overlevede dagen efter. Måske den perfekte gave til far?

stanley happy hour system

Læs mere...

Vh Christian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 3 måneder siden #25653 af Outdoorfreak.dk
Er stadig imponeret over Stanleys opfindsomhed og kreativitet.
For mig er der et MEN.? Jeg har været på ret mange gruppeture hvor alkohol deler folk op i to grupper, dem der drikker meget lidt eller intet og dem der drikker for meget og larmer til langt ud på natten og ødelægger søvn og oplevelsen for resten.
Jeg er bestemt ikke imod folk drikker og hygger sig men netop syntes jeg den fede shaker høre til i "bjælkehytten" og kun der...

Håber i forstår min pointe..☺

Mvh Odf

Just add nature and life.
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho

Mere
7 år 3 måneder siden #25656 af Milho
Besvaret af Milho på emne Stanley Happy Hour System
Jeg forstår helt klart pointen. En ret stor misforståelse er jo at en teltdug/tarp virkelig tager al lyd - det gælder både ude- og indefra.
Det er også derfor jeg prøver at få pointen "alt med måde" ud. Er man på private ture er det selvfølgelig op til en selv :)

Vh Christian

Mere
7 år 3 måneder siden #25657 af MortenA
Besvaret af MortenA på emne Stanley Happy Hour System
Ikke for at være negativ - men man har nu ikke megen brug for en shaker - hvis man ikke har is! Udover at blande (og det kan man jo nok godt gøre i det glas man hælder op i) er formålet med shakeren jo at få skabt optimal kontakt mellem det flydende og is - så det hurtigst muligt bliver kølet ned, så kan isen sies fra når drinken hældes i et glas (evt med "ny" is).

Årsagen til at drinks som kun indeholder spirtus (f.eks.) en martini) ikke skal rystes (men omrøres uanset hvad her Bond siger) er at der ikke skal komme luftbobler i driken så den fremstår helt klar. Drinks m. juice o.l. kan rystes efter behag.

Tid til at oprette siden: 0.214 sekunder