- Modtagne Tak: 188
Forberedelse til Vandretur På West Highland Way
West Highland Way
Efter flere år med Laplandsture stod en vandretur på West Highland Way på programmet i foråret 2016. Min kæreste Helle og jeg havde en en fantastisk tur, som vi vil anbefale til alle og enhver. I artiklen her kan du læse om vores planlægning, vandreturen og dens højdepunkter.
Vh Søgaard
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis nu man vil vælge at telte i stedet ville det så være muligt. Jeg tænker på om man godt må, alá allamandsretten ?
Og blev i helt forskånet for mødet med midges ?
Vi mødte IKKE EN ENESTE midge undervejs. Jeg tænker, at det kølige vejr har gjort sit til det.
Vh Søgaard
Du skriver at turen kostede ca. halvdelen af hvad andre turudbyderede kunne klare. Det er jo ret mange penge at spare. Da mange dog har stressede hverdage og måske ikke så trænet i planlægningen af vandreture, kan du så give et estimat over hvor lang tid du/I har planlagt?
Jeg kan forstå (og ved) at det tager langt tid at planlægge ture, men 10000 kr. for en vandretur, uden guide (?), på en godt afmærket rute lyder i mine ører som meget...
Vh Christian
Et groft estimat: mindst 4-6 aftener med læsning af andres erfaringer, fremfinden af links til fly, bus, tog og overnatningssteder samt korresponderende transportforbindelser.
Hvis man vil afsted i telt, er det betydeligt hurtigere at planlægge. Jeg vil alligevel anbefale, at man starter tidligt med det, for jo tidligere man køber togbilletter, desto billigere får man dem.
Det er klart, at jeg lagde mange timer i planlægningen, lige som man gør ved de fleste ture. Skulle jeg afsted en anden gang, var det langt nemmere.
Vh Søgaard
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333