Tryghed på vandretur

Mere
4 år 9 måneder siden #32383 af Milho
Tryghed på vandretur blev oprettet af Milho
Lyt til dagens afsnit her
outsite.libsyn.com/outsites-julepodcast-tryghed-p-vandretur
Tryghed i naturen
Det at føle...

Var der en lyd? Er der nogen der lusker rundt derude i mørket? Hvormange har oplevet ubehagelige ting i naturen? Heidi og Christian taler i dette afsnit om tryghed på vandretur, for er der noget om det, eller er det alt sammen i hovedet?
Denne episode er sponseret af Nordisk

tryghed paa vandretur

Læs mere...

Vh Christian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 9 måneder siden #32384 af miko
Besvaret af miko på emne Tryghed på vandretur
Mmmmuuuuuu???

Miko
Følgende bruger(e) sagde tak: MacGyver

Mere
4 år 9 måneder siden #32385 af Milho
Besvaret af Milho på emne Tryghed på vandretur
Vi kæmpede desperat for at finde et ord for ko-fobi... :D

Vh Christian

Mere
4 år 9 måneder siden #32386 af Skotte
Besvaret af Skotte på emne Tryghed på vandretur
For tyre: taurofobi

Mere
4 år 9 måneder siden - 4 år 9 måneder siden #32387 af Brøndum
Besvaret af Brøndum på emne Tryghed på vandretur
Jeg har en lille historie om Taurofobi, hvis i gider høre den. Den er fra en lille tur jeg tog med min lille danske gårdhund på Ærø sidste år. Vi fulgte Øhavsstien fra Søby og kom på et tidspunkt til en mark som vi skulle krydse. På marken gik en 30 - 40 tyrekalve og græssede og de blev naturligvis opmærksomme på os. Som alle andre unge dyr, var de meget nysgerrige og fulgte os meeeeeeget tæt . Man bliver alligevel lidt nervøs når disse halvtons tunge dyr følger dig og især min hund var ikke glad for situationen. Nå men efter et kvarter og en lille omvej fordi vi gik forkert, kom vi endelig ud af marken igen og lod tyrekalvene stå bag indhegningen, mens vi gik videre af en smal markvej. op mod en bakketop. Efter et par sving ad vejen stod min hund dog stille og ville ikke videre.uanset hvor meget jeg trak i ham På toppen af bakken var der dukket noget der lignede en en reklame for Veterano brandy op. Noget der lignede en 5 tons tyr, med store horn og cohones som bowlingkugler. Jeg må indrømme at der blev jeg også lidt nervøs og efter en lille strategisamtale med hunden, valgte vi at vige bort fra stien og finde en alternativ vej. Måske lider jeg (og hunden) af taurofobi eller måske ikke. Men hellere sikker end smadret.
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved Brøndum.
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho, MacGyver

Mere
4 år 9 måneder siden #32388 af mearleth
Besvaret af mearleth på emne Tryghed på vandretur
"Vi var på vej op ad en bakke. En af den slags hvor man ikke ser landskabet bagved, men har himlen som baggrund på vej op. Vi gik på fasttrampet græs med el-hegn på begge sider, det kunne vel ligne en drivgang, sådan ca 3 meter bred. Og pludselig. Kommer et hoved med lange, spidse, uhyggelige horn frem på toppen af bakken…"... resten af den spændende beretning kan læses her: metteogkarenpaatur.dk/you-shall-not-pass/ :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho, MacGyver, Brøndum

Tid til at oprette siden: 0.237 sekunder