- Modtagne Tak: 35
Den "sikre" letvægts fjeld oppakningsliste
- Kenn
-
Emne forfatter
- Gæst
-
Søgaard skrev: Har selv et par Fjällräven Karl med zip, som jeg har haft med på flere ture og på fjeldet. Det var fedt at kunne lyne det nederste af i sommervarmen, men jeg synes, at de nederst er for vide. Grønlandsbukserne var min første kærlighed, men siden er der kommet nye produkter til
Jeg er ikke selv god med zip bukser, mest fordi jeg har oplevet at andre mærker netop går i stykker der. Og et bart stykke hud dernede, hvor myggene ikke lige kan baskes, ville nok være en invitation til buffet, med mit myggetække

Søgaard skrev: Jeg har netop investeret i Haglöfs Rugged Mountain Pants, som er virkelig lækre at få på (str L 760 gr) - med stretch i linningen og mulighed for at snøre til forneden.
De ser meget fede ud, men er ved at være lidt tunge. På den anden side slipper man for gamacher, hvis man går udenfor stierne. Jeg vil lige lade folk votere om den

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
354 g medium og virkelig holdbare... jeg har gået igennem brombærkrat uden det kunne ses
- Kenn
-
Emne forfatter
- Gæst
-
tohmahawk skrev: Disse kan anbefales og er også lette www.klattermusen.se/produkt.php?lang=EN&...produktKategori=Byxa
354 g medium og virkelig holdbare... jeg har gået igennem brombærkrat uden det kunne ses
Hvordan er det med myg i forhold til G1000...og en large er vel ca. 400 g ?
Kenn
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333