- Modtagne Tak: 188
Findes der friluftsbutikker i London?
10 år 3 måneder siden #10380
af Søgaard
Vh Søgaard
Findes der friluftsbutikker i London? blev oprettet af Søgaard
Jeg skal i juli på ferie med mine døtre i London og vil gerne finde en frilufts- og/eller UL-butik i London. Har nogen af jer kendskab til den slags butikker i London, gerne med angivelse af undergrundsstation.
Vh Søgaard
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- albertsen33
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 0
10 år 3 måneder siden #10381
af albertsen33
Besvaret af albertsen33 på emne Findes der friluftsbutikker i London?
Prøv at tjek Cotswold ud, de har et par shops i London så vidt jeg kan se, kender dog ikke shoppen selv.
www.cotswoldoutdoor.com/
www.cotswoldoutdoor.com/
10 år 3 måneder siden - 10 år 3 måneder siden #10382
af Baldguy
Besvaret af Baldguy på emne Findes der friluftsbutikker i London?
Jeg er sjældent i London uden at være et smut i Southampton St., der går fra Covent Garden ned til The Strand. Der ligger 4-5 stykker ved siden af hinanden, lidt ligesom på Frederiksborggade i Kbh. Der ligger hvert fald en Ellis Brigham, en Mountain Warehouse, en North Face og en Cotswold. Tube: Charing Cross, Leicester Sq, Holborn eller Covent Garden (sidstnævnte anbefales man dog ikke at bruge pga mange mennesker på en lille station).
På nær North Face har jeg handlet i alle butikker i gaden. Sidst en Osprey Exus i Cotswold, hvor jeg fik 10% mod at de måtte sende mig deres nyhedsbrev.
Blacks www.blacks.co.uk/ er en anden kæde i UK.
På nær North Face har jeg handlet i alle butikker i gaden. Sidst en Osprey Exus i Cotswold, hvor jeg fik 10% mod at de måtte sende mig deres nyhedsbrev.
Blacks www.blacks.co.uk/ er en anden kæde i UK.
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Baldguy.
10 år 3 måneder siden #10383
af Søgaard
Vh Søgaard
Besvaret af Søgaard på emne Findes der friluftsbutikker i London?
Jeg husker godt den lille gade, men bortset fra TNF var butikkerne lukket, så de skal besøges.
Jeg går nu nok mere efter lidt mindre mainstream-butikker end TNF, for jeg har tøjet og det alm. grej. Hvis der findes andre butikker og gerne med UL produkter, vil det være topprioritet for en gear-addict som mig. Jeg leder efter liiige det produkt, jeg ikke vidste, jeg manglede. Mon jeg er den eneste outsiter, der har det sådan?
Jeg går nu nok mere efter lidt mindre mainstream-butikker end TNF, for jeg har tøjet og det alm. grej. Hvis der findes andre butikker og gerne med UL produkter, vil det være topprioritet for en gear-addict som mig. Jeg leder efter liiige det produkt, jeg ikke vidste, jeg manglede. Mon jeg er den eneste outsiter, der har det sådan?
Vh Søgaard
- Backpackinglight.dk
-
- Bruger
-
10 år 3 måneder siden #10385
af Backpackinglight.dk
Venlig hilsen
Niels
Backpackinglight.dk
“To equip a pedestrian with shelter, bedding, utensils, food, and other necessities, in a pack so light and small that he can carry it without overstrain, is really a fine art.”
– Horace Kephart, Camping and Woodcraft, 1917
Besvaret af Backpackinglight.dk på emne Findes der friluftsbutikker i London?
Jeg kender ikke nogen rene "letvægter" forretninger der eksisterer som fysiske butikker inden for EU. Det er svært at skabe et eksistens grundlag på baggrund, af hvad der er en niche, da avance og salg i denne kategori aldrig kan konkurrere med mainstream butikkerne.
Mit showroom er efterhånden mit køkken, så er der også kaffe på kanden. Du er da altid velkommen til at købe noget af det, du ikke kan undvære
Mit showroom er efterhånden mit køkken, så er der også kaffe på kanden. Du er da altid velkommen til at købe noget af det, du ikke kan undvære

Venlig hilsen
Niels
Backpackinglight.dk
“To equip a pedestrian with shelter, bedding, utensils, food, and other necessities, in a pack so light and small that he can carry it without overstrain, is really a fine art.”
– Horace Kephart, Camping and Woodcraft, 1917
10 år 3 måneder siden #10386
af Søgaard
Vh Søgaard
Besvaret af Søgaard på emne Findes der friluftsbutikker i London?
Jeg ved det Niels og nød også din fremvisning på Outsites forårstræf.
I London handler det om (i al ubemærkethed og helt tilfældigt) at kunne styre mod en mulig 7. himmel - som en slags modvægt til H&M, Glitter og tilsvarende. Noget for noget.
Tak for tilbuddet om en gang kaffe-mik
I London handler det om (i al ubemærkethed og helt tilfældigt) at kunne styre mod en mulig 7. himmel - som en slags modvægt til H&M, Glitter og tilsvarende. Noget for noget.
Tak for tilbuddet om en gang kaffe-mik
Vh Søgaard
Tid til at oprette siden: 0.233 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333