- Modtagne Tak: 62
Hvilken mobil
- Fjeldabe
-
- Gæst
-
9 år 9 måneder siden - 9 år 9 måneder siden #12096
af Fjeldabe
Besvaret af Fjeldabe på emne Hvilken mobil
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Fjeldabe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
9 år 9 måneder siden #12111
af DKW
Besvaret af DKW på emne Hvilken mobil
har iøvrigt lige fundet et ganske alvorligt minus ved xcover2..... efter forlydende faktisk ved alle androidtelefoner der kan henregnes under "nye"......
man kan åbenbart ikke længere flytte apps mv. over på hukommelseskortet, hvilket koblet sammen med den meget lille interne hukommelse i xcover2, uværgeligt kommer til at give pladsproblemer.
i den gamle xcover, kunne man flytte apps mv. over på kortet.
Hvorvidt det er sandt at det skulle gælde android helt generelt, kan jeg ikke stå inde for, men det skulle efter sigende være google der har pålagt producenter at fjerne den mulighed....
Noget man måske skal tage med i sine overvejelser.
man kan selvfølgelig bare roote telefonen, men alligevel.
man kan åbenbart ikke længere flytte apps mv. over på hukommelseskortet, hvilket koblet sammen med den meget lille interne hukommelse i xcover2, uværgeligt kommer til at give pladsproblemer.
i den gamle xcover, kunne man flytte apps mv. over på kortet.
Hvorvidt det er sandt at det skulle gælde android helt generelt, kan jeg ikke stå inde for, men det skulle efter sigende være google der har pålagt producenter at fjerne den mulighed....
Noget man måske skal tage med i sine overvejelser.
man kan selvfølgelig bare roote telefonen, men alligevel.
9 år 9 måneder siden #12152
af CachTiger
Med venlig hilsen
Jannie
Besvaret af CachTiger på emne Hvilken mobil
Kan du uddybe hvorfor du syntes det er noget bras?
Med venlig hilsen
Jannie
9 år 9 måneder siden #12158
af Otto
Man skal ikke i alle gjestebud fare, og ikke til alle skjettord svare.
Besvaret af Otto på emne Hvilken mobil
Ja det kan saktens være nyttig med mobil når man er i Danmark eller sørlige Sverige, for her har sikkert de fleste steder brukbar dekning. Noe annet er det her i nord, der er mobildekningen borte bare noen få kilometer fra veien.
Vær også klar over at batteriene kan tømmes utrolig fort hvis du ikke passer på å slå av "roaming" funksjonen eller slår mobilen helt av. For noen år siden hadde jeg en mobil som holdt ladingen fint i fire dager, men på en tur over Svartisen var batteriet dødt etter bare to dager. Jeg så ikke dette, og det var "på håret" at ikke kona alarmerte redningstjenesten for å lete etter meg.
Vær også klar over at batteriene kan tømmes utrolig fort hvis du ikke passer på å slå av "roaming" funksjonen eller slår mobilen helt av. For noen år siden hadde jeg en mobil som holdt ladingen fint i fire dager, men på en tur over Svartisen var batteriet dødt etter bare to dager. Jeg så ikke dette, og det var "på håret" at ikke kona alarmerte redningstjenesten for å lete etter meg.
Man skal ikke i alle gjestebud fare, og ikke til alle skjettord svare.
9 år 9 måneder siden #12160
af CachTiger
Med venlig hilsen
Jannie
Besvaret af CachTiger på emne Hvilken mobil
Jeg har engang for længe siden haft en anden Samsung mobil og den var nok det mindst brugervenlige stykke elektronik jeg nogensinde har haft i hånden sammenholdt med dine erfaringer PingHansen taler det jo for at vælge noget anden. Samsung telefonen virker ellers som den mest slagfaste af de telefoner der er med i finalen, hvilket jo er en god ting når man har for vane at tabe sine ting 
Det med hukommelsen ser jeg ikke som noget problem. Jeg tror max jeg har 10 apps på min nuværende telefon, så det går jo nok an

Det med hukommelsen ser jeg ikke som noget problem. Jeg tror max jeg har 10 apps på min nuværende telefon, så det går jo nok an

Med venlig hilsen
Jannie
- Fjeldabe
-
- Gæst
-
9 år 9 måneder siden #12163
af Fjeldabe
Besvaret af Fjeldabe på emne Hvilken mobil
@ Otto, i store dele av Sør-, Øst-, og Vestlandet er mobildekningen etterhånden relativ god. Så god at jeg slukker mobilen, eller slår lyden fra på jobb for å unngå å ødelegge (na)tur-opplevelsen for klientene. Det trengte jeg ikke at tenke på for bare 5 år siden, da var jobb = ingen dekning...
Jeg har ikke haft problemer med min Samsung (endnu), men jeg er heller ikke den store "app" bruger. Har dog bemerket at "telefon"-delen ikke er så brugervenlig som min gamle HTC(!)
Jeg har ikke haft problemer med min Samsung (endnu), men jeg er heller ikke den store "app" bruger. Har dog bemerket at "telefon"-delen ikke er så brugervenlig som min gamle HTC(!)
Tid til at oprette siden: 0.363 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333