Opvarmning i lavvu (ovn)
9 år 7 måneder siden #13195
af Milho
Vh Christian
Besvaret af Milho på emne Opvarmning i lavvu (ovn)
For satan nogle sjove bud!
DKW din DIY ovn burde du skrive som artikel, så den ikke forsvinder i forummet. Der er en DIY menu under "Mad på tur" menuen. Hvis du har problemer, så send mig en PB
DKW din DIY ovn burde du skrive som artikel, så den ikke forsvinder i forummet. Der er en DIY menu under "Mad på tur" menuen. Hvis du har problemer, så send mig en PB

Vh Christian
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
9 år 7 måneder siden #13198
af DKW
Besvaret af DKW på emne Opvarmning i lavvu (ovn)
jeg havde overvejet det Milho.
Men det må blive når jeg går igang med MkIII udgaven. Så vil der også blive lidt bedre billeder.
Men det må blive når jeg går igang med MkIII udgaven. Så vil der også blive lidt bedre billeder.
9 år 7 måneder siden #13199
af Kennet
Besvaret af Kennet på emne Opvarmning i lavvu (ovn)
Det ser jo helt vildt ud 
Men hvordan får I så mange kilo med ud i naturen. Camper I direkte fra en bil, anvender en slæde om vinteren eller?

Men hvordan får I så mange kilo med ud i naturen. Camper I direkte fra en bil, anvender en slæde om vinteren eller?
9 år 7 måneder siden - 9 år 7 måneder siden #13200
af Milho
Vh Christian
Besvaret af Milho på emne Opvarmning i lavvu (ovn)
Lavvuen vi havde med er en 10-12 personers.
På vandretur: Man kan have den med i en rygsæk, hvor du ville kunne have lidt mere med. Lavvuen vejer 13 kg. Hvis man er 10 personer, ville man godt kunne fordele telt, indertelt, pløkker og stænger imellem sig. Ovnen vejer ikke så meget igen, men er nok for uhandy at gå med på ryggen
Kilomæssig ville det dog ikke være et problem.
På Kanotur: Intet problem at have med i kanoen. Både lavvu og ovn.
I kajakken: hmm her har jeg ikke nok erfaring til at kunne udtale mig helt præcist, men lavvu og telt kan ikke være i de pakhuller den kajak jeg prøvede havde. Måske en anden kan byde ind?
Ljunggren og jeg kørte i bil helt til destinationen. Turen var en test og mad tur
På vandretur: Man kan have den med i en rygsæk, hvor du ville kunne have lidt mere med. Lavvuen vejer 13 kg. Hvis man er 10 personer, ville man godt kunne fordele telt, indertelt, pløkker og stænger imellem sig. Ovnen vejer ikke så meget igen, men er nok for uhandy at gå med på ryggen

På Kanotur: Intet problem at have med i kanoen. Både lavvu og ovn.
I kajakken: hmm her har jeg ikke nok erfaring til at kunne udtale mig helt præcist, men lavvu og telt kan ikke være i de pakhuller den kajak jeg prøvede havde. Måske en anden kan byde ind?
Ljunggren og jeg kørte i bil helt til destinationen. Turen var en test og mad tur

Vh Christian
Bilag:
Sidste redigering: 9 år 7 måneder siden ved Milho.
9 år 7 måneder siden #13202
af Kennet
Ja så er det jo ikke så slemt når man er så mange. Jeg sad dog mere og tænkte på en familietur hvor en lavvu, ovn og andet gear kommer til at veje en hel del når det kun er far og mor der kan bære.
Jeg er vildt facineret af en lavvu men har virkelig svært ved at se hvorledes at jeg skulle kunne få det hele med samt gear til mine pige (de kan ikke rigtig bære noget selv endnu
).
Jeg er vildt facineret af en lavvu men har virkelig svært ved at se hvorledes at jeg skulle kunne få det hele med samt gear til mine pige (de kan ikke rigtig bære noget selv endnu

9 år 7 måneder siden #13205
af Kennet
Nu ved jeg jo ikke hvad jeres hjemmelavede ovne vejer men jeg kan da se at "Helsport Lavuu vedovn 4-6" vejer 13kg og en lavvu som vejer omkring de 10kg. Så løber kiloene jo hurtigt op

Tid til at oprette siden: 0.223 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333