- Modtagne Tak: 153
mp3 afspiller med lang batteritid til fjeldtur
9 år 7 måneder siden #14534
af Ennamaria
Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne
mp3 afspiller med lang batteritid til fjeldtur blev oprettet af Ennamaria
Hej derude
Jeg skal investere i en ny mp3 afspiller inden min tur til Lapland, hvor jeg skal gå i 10 dage uden strøm. Jeg vil derfor gerne have en let lille afspiller med lang batterilevetid.
Og det må ikke være noget fra Apple - jeg kan slet ikke udtrykke, hvor træt jeg er af iTunes

Hvad bruger I?
Jeg skal investere i en ny mp3 afspiller inden min tur til Lapland, hvor jeg skal gå i 10 dage uden strøm. Jeg vil derfor gerne have en let lille afspiller med lang batterilevetid.
Og det må ikke være noget fra Apple - jeg kan slet ikke udtrykke, hvor træt jeg er af iTunes

Hvad bruger I?
Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Fjeldabe
-
- Gæst
-
9 år 7 måneder siden #14535
af Fjeldabe
Besvaret af Fjeldabe på emne mp3 afspiller med lang batteritid til fjeldtur
Jeg bruger en super effektiv lydafspiller. Lidt usikker på hvem som har produceret den, nogle siger Gud andre siger Big Bang. Den virker i flere milliarder år uden at skulle tilføres strøm, og har indbygget en fantastisk playliste, og så er den gratis!
Jeg er for tiden en flittig bruger af en udgave der hedder syd, midt og vest Norge, men jeg ved den findes i mange flere udgaver, også en Lapland-udgave.
Jeg er for tiden en flittig bruger af en udgave der hedder syd, midt og vest Norge, men jeg ved den findes i mange flere udgaver, også en Lapland-udgave.
9 år 7 måneder siden #14538
af Ennamaria
Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne
Besvaret af Ennamaria på emne mp3 afspiller med lang batteritid til fjeldtur
Herligt, Fjeldabe 
Den kender jeg faktisk godt, og bruger den selv rigtig meget, faktisk det meste af min ude-tid
Men ind i mellem har jeg brug for en afløser til at fortælle godnathistorier.

Den kender jeg faktisk godt, og bruger den selv rigtig meget, faktisk det meste af min ude-tid

Men ind i mellem har jeg brug for en afløser til at fortælle godnathistorier.
Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne
- stokrenden
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 226
9 år 7 måneder siden #14541
af stokrenden
b
Besvaret af stokrenden på emne mp3 afspiller med lang batteritid til fjeldtur
Hvor meget hukommelse skal den have?
Hvor mange timer skal den ca. kunne spille?
Hvis du allerede har en mp3 afspiller kunne du måske investere i et ekstra batteri.
Hvor mange timer skal den ca. kunne spille?
Hvis du allerede har en mp3 afspiller kunne du måske investere i et ekstra batteri.
b
- aammat
-
- Gæst
-
9 år 7 måneder siden #14544
af aammat
Besvaret af aammat på emne mp3 afspiller med lang batteritid til fjeldtur
Når nu du ligesom jeg ar et lille issue med Itunes vil jeg anbefale dig at kigge på Cowon E2, den er flere steder af bruger anmeldt og her nævner de 10 t spilletid - og så fylder den heller ikke så meget..
Cowon
Jeg har selv en J3, men den holder ikke meget mere end 8t hvilket nok skyldes Super Amoled skærmen..
Men ellers kan jeg anbefale at du læser lidt anythingbutipod da de tester en del mp3 afspiller, der er flere test af Sansa Clip som også kunne være en mulighed..
Cowon
Jeg har selv en J3, men den holder ikke meget mere end 8t hvilket nok skyldes Super Amoled skærmen..

Men ellers kan jeg anbefale at du læser lidt anythingbutipod da de tester en del mp3 afspiller, der er flere test af Sansa Clip som også kunne være en mulighed..
- okj
-
- Gæst
-
9 år 7 måneder siden - 9 år 7 måneder siden #14558
af okj
Besvaret af okj på emne mp3 afspiller med lang batteritid til fjeldtur
Har en Sandisk Sansa Clip med 8MB. Den kan som regel spille to hele arbejdsdage på en opladning, og så var det noget nær det billigste jeg kunne finde. Menusystemet er ikke for smart, men det er til at finde ud af og lydkvaliteten er OK.
Sidste redigering: 9 år 7 måneder siden ved okj.
Tid til at oprette siden: 0.247 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333