mp3 afspiller med lang batteritid til fjeldtur

Mere
9 år 7 måneder siden #14589 af Ennamaria
Stokrenden, det lyder smaddergodt, men hvad er det for en du skriver om? Og mht Shuffle så ser det ud til, at man jo slet ikke kan følge med i, hvor man er henne i lydbogen på den - der er ingen skærm, kun en voice-over. Og så er det jo Apple. Jeg kan sådan set godt li Apple, men ikke iTunes.

Og aamat, du misforstod mig vist. Jeg havde en lille afspiller, der vejede en ca 30 gram, det var sat sammen af to dele: et usb-stik og selve afspilleren, som også var en radio. Når man skulle have musik eller lydbøger på, satte man bare stikket i PCen og flyttede filerne over. Satte delene sammen igen og vupti, så havde man en mp3afspiller :) Den brugte et AAA batteri. Men ak, teknologien overhalede den indenom, og nu kan man ikke købe den mere.

Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• aammat
  • Gæst
  • Gæst
9 år 7 måneder siden #14590 af aammat
Misforstod nu ikke hvad du mente og som sagt så er de stadigvæk til salg på Ebay til ca 15$, det jeg glemte var at det var AAA batterier og ikke et genopladeligt batteri der sad og derfor skrev jeg det ville bliver for tungt hvis du skulle have en "oplader"..

Men jo den som @Stokrenden omtaler lyder smart, han kommer nok med et link .. :whistle:

Mere
9 år 7 måneder siden #14591 af stokrenden
Følgende bruger(e) sagde tak: Søgaard, Ennamaria

Mere
9 år 7 måneder siden #14592 af Morten_p
Hejsa :-)
Jeg bruger min Samsung S3 når jeg er på fjellet.
Jeg sørger bare for den er helt opladet når jeg står af toget,
så kan jeg nemt høre lydbøger på hele turen 8-10 dage uden problemer.
Man skal bare sørge for at sætte telefonen på fly tilstand, så slukker man for alle forbindelser,
så bruger den næsten ingen strøm når den afspiller lydbøgerne :-)

Det har virket for mig alle de gange jeg har haft den med :-)

Hilsen Morten

Mere
9 år 7 måneder siden #14599 af Ennamaria
Jeg bruger min iPhone som kamera, og den holder nøjagtig 10 dage, hvis jeg fotograferer med omtanke og har slået alle andre funktioner fra. Men der er dermed ikke nok juice på den til også at agere mp3 afspiller.

Jeg ville ellers gerne slå det hele sammen. Færre gadgets at fare vild i er altid en fordel :) Jeg æder endda iTunes, hvis jeg kan slå det sammen - og det kan jeg måske med sådan en Anker-ting. Det skal i hvert fald prøves. Til den pris kan man jo endda købe to og have til 2 1/2 opladning uden at det tynger rygsækken ud over grænsen. Tak til Stokrenden for den ide!

Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne

Mere
9 år 7 måneder siden #14600 af stokrenden
I stedet for at købe 2 kan du købe en af deres større modeller: www.amazon.de/Powerbank-Ladegerät-PowerI...rds=anker+astro+6000

Det er billigere og vægten er lidt lavere end 2 af de små.

b

Tid til at oprette siden: 0.184 sekunder