- Modtagne Tak: 153
mp3 afspiller med lang batteritid til fjeldtur
9 år 7 måneder siden #14567
af Ennamaria
Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne
Besvaret af Ennamaria på emne mp3 afspiller med lang batteritid til fjeldtur
@ Stokrenden: 8 GB, spilletid min. 20 timer. Den jeg har (Creative Zen) kører på genopladeligt batteri, som ikke kan skiftes.
@ aamat: Jeg havde sådan set allerede set den side du linker til, og havde brug for noget andet - nyere
- og hvem spørger jeg bedst om konkrete erfaringer? Selvfølgelig mine outdoorfreak-kolleger 
@ okj: Det lyder fint med den der Sansa Clip - den kigger jeg nærmere på.
@ aamat: Jeg havde sådan set allerede set den side du linker til, og havde brug for noget andet - nyere

@ okj: Det lyder fint med den der Sansa Clip - den kigger jeg nærmere på.
Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- okj
-
- Gæst
-
9 år 7 måneder siden #14569
af okj
Besvaret af okj på emne mp3 afspiller med lang batteritid til fjeldtur
Sansa'en er editors choice på
www.anythingbutipod.com
- aammat
-
- Gæst
-
9 år 7 måneder siden #14570
af aammat
Besvaret af aammat på emne mp3 afspiller med lang batteritid til fjeldtur
I min optik er der ikke meget forskel på Creative Zen og Sansa, måske lige batteritiden som jeg dog selv husker som værende god på Creative Zen - min back up mp3
Hvis det skal være nyere er både Sansa, E2 udelukket, men hvad med Cowon E3 som er afløseren for E2.. Men i en tid hor alt skal være "smartphone-agtigt" er udviklingen af mp3 afspiller meget begrænset og både Sansa og E2 bliver rost for deres lyd og batteri tid så jeg ville se bort fra det er 5-8 år side de kom på marked..
Alternativt er en batteri pack til opladning af din Creatice Zen hvis du ellers er tilfreds med den
Hvis det skal være nyere er både Sansa, E2 udelukket, men hvad med Cowon E3 som er afløseren for E2.. Men i en tid hor alt skal være "smartphone-agtigt" er udviklingen af mp3 afspiller meget begrænset og både Sansa og E2 bliver rost for deres lyd og batteri tid så jeg ville se bort fra det er 5-8 år side de kom på marked..
Alternativt er en batteri pack til opladning af din Creatice Zen hvis du ellers er tilfreds med den
9 år 7 måneder siden #14580
af Ennamaria
Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne
Besvaret af Ennamaria på emne mp3 afspiller med lang batteritid til fjeldtur
Det må gerne være gammelt, bare det virker. Helst ville jeg have sådan et USB-stik med musikafspiller, som jeg havde engang. Den var SÅ nem at arbejde med - ligesom at flytte filer rundt på PCen. Ikke alt det åndssvage bøvl, hvor devicet selv vil bestemme, hvor man lagrer sin musik/lydbog, og man aldrig kan finde den igen 
Men det er rigtigt, at alt nu skal ligne en smartphone. Og de har så mange funktioner, så batteriet løber ud efter få timer. Duer ikke i fjeldet!
Måske skal jeg overveje at besvære min ryg med en oplader.

Men det er rigtigt, at alt nu skal ligne en smartphone. Og de har så mange funktioner, så batteriet løber ud efter få timer. Duer ikke i fjeldet!
Måske skal jeg overveje at besvære min ryg med en oplader.
Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne
- aammat
-
- Gæst
-
9 år 7 måneder siden #14582
af aammat
Besvaret af aammat på emne mp3 afspiller med lang batteritid til fjeldtur
Den version med USB/MP3 afspiller findes stadigvæk og fåes flere steder for 15$, men det vil så kræve du har noget at koble dit USB afspiller til og vægtmæssigt vil det være tungere - her i en UL tid.. 
Alternativt til en batteri pack kunne være en solcelle oplader fra Burton eller en af de andre, det har jeg dog ikke erfaringer med - men er sikker på det er der andre her på sitet der har..

Alternativt til en batteri pack kunne være en solcelle oplader fra Burton eller en af de andre, det har jeg dog ikke erfaringer med - men er sikker på det er der andre her på sitet der har..

- stokrenden
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 226
9 år 7 måneder siden #14583
af stokrenden
b
Besvaret af stokrenden på emne mp3 afspiller med lang batteritid til fjeldtur
Den her vejer omkring 80 gram og kan oplade f.eks en Sansa Clip omkring 10 gange så du har over 100 timers afspilning, du kan også bruge den med din gamle afspiller. Lad være med at købe batteripakker fra Brunton.
Den aller mest UL løsning ville være at købe 2-3 Ipod Shuffle afspillere, men dette er jo ikke relevant for dig.
Den aller mest UL løsning ville være at købe 2-3 Ipod Shuffle afspillere, men dette er jo ikke relevant for dig.
b
Tid til at oprette siden: 0.249 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333