Mit seneste indkøb

Mere
11 år 4 dage siden - 11 år 4 dage siden #790 af MS
Mit seneste indkøb blev oprettet af MS
Nu er det snart sommerferietid :) men erfaringen fra alle andre ferieperioder viser også, at debatindlæggene bliver færre når rejselysten bliver større.

Inspireret af tråde fra andre fora omhandlende nye indkøb og den generelle interesse for udstyr blandt mange af medlemmerne på Outsite, tænkte jeg at en sådan tråd kunne bidrage med nogle indlæg her, i ny og næ.

Så fortæl og del din begejstring over dit nye grej her :cheer:

Mvh. Morten
Sidste redigering: 11 år 4 dage siden ved Ljunggren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 4 dage siden #793 af NOB
Besvaret af NOB på emne Sv: Mit seneste indkøb
Mit nyeste indkøb er en Jetboil Sol Ti. Efter at have travet med Roger, fra nielsenbrownoutdoors.com et par gange og oplevet hans, er jeg bukket under og købt min egen. Jeg skal dog indrømme jeg stadig synes sprit er hyggeligt og overskudsagtigt, men til en hurtig kop kaffe når det regner, så er den uovertruffen, så desværre kommer den nok med på ture i fremtiden :-)

Hilsen
Niels

”Friluftsliv handler mye om å inspirere til et rikt liv med enkle midler”, Helga Synnevåg Løvoll

Min blog om vandring og friluftsliv
Følgende bruger(e) sagde tak: Paragrinos

Mere
11 år 4 dage siden #796 af Jens
Besvaret af Jens på emne Sv: Mit seneste indkøb
Mit seneste indkøb er en hængekøje. Warbonnet Blackbird:

Har til nu blot sovet i den to nætter. En nat herhjemme i villa vildmarken og én nat i skoven nord for Haraldsted Sø. DER var jeg RIGTIG glad for det indbyggede myggenet og sov i øvrigt fortrinligt og vågnede op til en flot-flot udsigt over en sø hvor solen stod op.
Udsigten fra en velplaceret hængekøje overgår hvad man kan få fra telt eller tarp, mener jeg. Desuden er bøvlet med at finde et plant underlag erstattet med det oftest nemmere løste problem at finde to træer med 3-5 meter imellem.
Følgende bruger(e) sagde tak: Paragrinos

Mere
11 år 4 dage siden #800 af Skotte
Besvaret af Skotte på emne Sv: Mit seneste indkøb
Tilley hat T3. I dag.80$. I Berkeley Hat. Nødvendigt da jeg mangler naturlig solafskærmning på toppen. B)
skotte

Mere
11 år 3 dage siden - 11 år 3 dage siden #813 af Milho
Besvaret af Milho på emne Sv: Mit seneste indkøb
Puha, jeg har faktisk været på rov (igen) i år..

1) Gregory rygsæk 80L, da min gamle var et billigt køb i Kvickly til 50kr i 1994. Den holder stadig i stof og søm, men den er ikke behagelig at have på. Dog bliver den ikke smidt ud, da den kan bruges til andet. Glæder mig til at tage den nye Gregory i brug.

2) Therm a rest liggeunderlag, da mit gamle var punkteret.. lå lidt for tæt på bålet under åben himmel sååååå det gør jeg ikke igen.

3) MSR multifuel brænder, da jeg er vandt til bål, men dette ikke er muligt på sommerens tur rundt om Kebnekaise.

4) Diverse; Sav, økse, inderpose i silke (guld værd), drikkesystem til rygsæk, 1 meget tynd windbraker, 1 skal jakke og 1 fleecejakke.. har sikkert købt mere som jeg ikke kan huske lige nu.

Jeg har stadig ikke mit eget telt, men det bliver også til næste år.
Som alle andre år står jeg nu fattig og tænker "jo jo, men så skal jeg heller ikke købe noget de næste mange år.." men bliver klogere når turene nærmer sig :)

Vh Christian
Sidste redigering: 11 år 3 dage siden ved Milho.

Mere
11 år 3 dage siden - 11 år 3 dage siden #815 af morten
Besvaret af morten på emne Sv: Mit seneste indkøb
Exped Airpillow UL M

Blå Band Taco Gryta

Y-pløkke fra Kina

Samt diverse fra Outdoor Life, som jeg stadig venter på :)

Morten
Hjemmeside med friluftsblog og turbeskrivelser.
Seneste aktiviteter:
Efterårstur til Perstorp
Efterårstur til Raslången
Sidste redigering: 11 år 3 dage siden ved morten.

Tid til at oprette siden: 0.252 sekunder