Mit seneste indkøb

Mere
11 år 3 måneder siden #1060 af NOB
Besvaret af NOB på emne Sv: Mit seneste indkøb
'How to shit in the mountains'? Tør dig i måsen med en passende størrelse rund sten, og vask efter med vand. Husk at vaske hænder bagefter med bio nedbrydelig sæbe. Toilet papir er kun når man ikke kan nå at finde en sten eller 5, også brænder man det eller slæber det ud igen :-)

Hilsen
Niels

”Friluftsliv handler mye om å inspirere til et rikt liv med enkle midler”, Helga Synnevåg Løvoll

Min blog om vandring og friluftsliv
Følgende bruger(e) sagde tak: TroelsJ

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 3 måneder siden #1070 af TroelsJ
Besvaret af TroelsJ på emne Sv: Mit seneste indkøb
Hm, ok - hvad med længere nede? Jeg skal også gennem Aurlandsdalen - der graver man måske heller ikke huller?

• okj
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #1076 af okj
Besvaret af okj på emne Sv: Mit seneste indkøb

NOB skrev: 'How to shit in the mountains'? Tør dig i måsen med en passende størrelse rund sten, og vask efter med vand.

Formoder du citerer Kathleen Meyer: "Shit in the Nature".
Den findes på dansk: isbn 87-7466-157-4
Hvis I ikke kan findes antikvarisk ville der sikkert være nogen der ville prøve at få mig til at scanne den, men det må man jo ikke, så det kunne jeg aldrig finde på :-} .

Mere
11 år 3 måneder siden #1078 af jkrefsing
Besvaret af jkrefsing på emne Sv: Mit seneste indkøb
Jeg har på det seneste anskaffet et par Lowa Uplander støvler, som måske skal være et lettere alternativ til mine gamle Island Pro, som snart skal på pension. Lowa støvlerne skal afprøves i Skotland de sidste 2 uger af juni.

Jeg kom også til at købe et nyt telt, som skal have sin debut på skotlandstuern - det blev er Helsport Fjellheimen 3 Superlight (1,95 kg. på min egen vægt). Har haft det sat op, og det virker som et utroligt dejligt telt. Det skal bruges til to voksne, og der er ok plads + plads i "forteltet" til grej og madlavning i dårligt vejr. Jeg regner med at leve en anmeldelse af det når vi kommer hjem igen.

Jan

Mere
11 år 3 måneder siden #1079 af trold
Besvaret af trold på emne Sv: Mit seneste indkøb
Tørre sig med en sten eller 5 - :woohoo: hvad med en grand eller majskolbe :pinch:
Brug dog wc papir og brænd det bagefter, - som Lundggren foreslår, og dæk dit affald med en steen eller 5.

Trold ;)

• okj
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden - 11 år 3 måneder siden #1082 af okj
Besvaret af okj på emne Sv: Mit seneste indkøb
Den [url=http://http://www.youtube.com/watch?v=449BL2Wxo_U&feature=player_embedded]video[/url] viser tydeligt et par gutter der bruger mer tid på at nørde grej end gå kilometer. Ikke meget respekt herfra. :-(
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved okj.

Tid til at oprette siden: 0.227 sekunder