- Modtagne Tak: 102
Mit seneste indkøb
11 år 3 måneder siden #1083
af Jens
Besvaret af Jens på emne Sv: Mit seneste indkøb
Og hva' så okj?
Er det da "finere" at gå end at glæde sig over sit udstyr?
Det er vel to facetter af samme hobby. Nogle nyder begge dele mens andre næsten udelukkende er optaget af den ene halvdel.
Er det da "finere" at gå end at glæde sig over sit udstyr?
Det er vel to facetter af samme hobby. Nogle nyder begge dele mens andre næsten udelukkende er optaget af den ene halvdel.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
11 år 3 måneder siden - 11 år 3 måneder siden #1084
af pstkk
Udviklingen drives af dem der nørder. Enhver er fri til at tage på fjeldtur kun med flintesten og spyd, men hvorfor nedgøre dem der interesserer sig for at optimere og afprøve nyt? Jeg eksempelvis lige investeret i en ny genial rygsæk, en Flextrek Whipsnake:
[url=http://http://www.youtube.com/watch?v=ZAtzN_ScKXY&feature=player_embedded]video[/url]
Besvaret af pstkk på emne Sv: Mit seneste indkøb
okj skrev: Den (....) viser tydeligt et par gutter der bruger mer tid på at nørde grej end gå kilometer. Ikke meget respekt herfra.
Udviklingen drives af dem der nørder. Enhver er fri til at tage på fjeldtur kun med flintesten og spyd, men hvorfor nedgøre dem der interesserer sig for at optimere og afprøve nyt? Jeg eksempelvis lige investeret i en ny genial rygsæk, en Flextrek Whipsnake:
[url=http://http://www.youtube.com/watch?v=ZAtzN_ScKXY&feature=player_embedded]video[/url]
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved pstkk.
- SebastianAndersen
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 134
11 år 3 måneder siden #1103
af SebastianAndersen
Besvaret af SebastianAndersen på emne Sv: Mit seneste indkøb
Mit seneste indkøb:
eu.thenorthface.com/tnf-eu-en/men-s/shop...ertible-pants-3.html
Har nu brugt dem et par gange i skoven og jeg er godt tilfredse med dem. Måske lidt for løse i benene hvis man skal ud og vandre en masse kilometer her i sommeren. Ellers et par gode bukser som er godt slidstærke og sidder fint og det hele. Helt fine bukser, som kan gøres til shorts (et stort plus i mine øjne).
eu.thenorthface.com/tnf-eu-en/men-s/shop...ertible-pants-3.html
Har nu brugt dem et par gange i skoven og jeg er godt tilfredse med dem. Måske lidt for løse i benene hvis man skal ud og vandre en masse kilometer her i sommeren. Ellers et par gode bukser som er godt slidstærke og sidder fint og det hele. Helt fine bukser, som kan gøres til shorts (et stort plus i mine øjne).
- Quest
-
- Gæst
-
11 år 3 måneder siden #1110
af Quest
Besvaret af Quest på emne Sv: Mit seneste indkøb
Det er fint med mig at der er nogen der syntes at jeg nørder grej. For mig er det hele processen, fra planlægning til udførelse, der er det fede. Og jeg er minutiøs.
Ang. toiletpapir har jeg på mine to sidste ture (dele af Øhavsstien og lodsstien/Nordsøstien, begge inden for tre uger
så kom ikke og sig at jeg ikke kommer ud heller
) brugt kogler og græs. Det fungere nøjagtig lige så godt som toiletpapir, når bare der ikke hænger noget tilbage mellem ballerne
Ang. toiletpapir har jeg på mine to sidste ture (dele af Øhavsstien og lodsstien/Nordsøstien, begge inden for tre uger

- Marlon
-
- Gæst
-
11 år 3 måneder siden - 11 år 3 måneder siden #1268
af Marlon
Besvaret af Marlon på emne Sv: Mit seneste indkøb
Har lige indkøbt et super lækkert Craft Tee på tilbud til sommerens snart næsten UL fjelltur frem for bare L 
Dermed oven i købet sparet endnu 20 gram på total vægten, som nu er nede på:
1590 gram På kroppen
12224 gram På ryggen
Dette til 7 vandredages tur rundt om Sulitjelma massiv på 100 km med dagstur til Blåmanns isen

Dermed oven i købet sparet endnu 20 gram på total vægten, som nu er nede på:
1590 gram På kroppen
12224 gram På ryggen
Dette til 7 vandredages tur rundt om Sulitjelma massiv på 100 km med dagstur til Blåmanns isen

Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Marlon.
Tid til at oprette siden: 0.257 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333