Mit seneste indkøb

Mere
11 år 3 måneder siden #1507 af trold

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 3 måneder siden #1509 af AWaarst
Besvaret af AWaarst på emne Sv: Mit seneste indkøb

CHH skrev: Ja okay, det kan jeg egentlig godt se. Men Neo Air All Season modellen fås også andre steder hvor der ikke står at det er til kvinder :)

Du skal ik være ked af det ;) jeg har også et Therm-A-Rest "kvinde" underlag :oops: Det er fra prolite serien og det eneste forskel fra et mande underlag er længden(mindre vægt), R-værdien er højere. Og i min bog er det et plus B) Men så må jeg godt nok leve med at det er i en funky lilla farve!!!

Og for at holde mig til emnet har jeg lige været nede og hente min nye sovepose! Et styks [url=http://http://www.yetiworld.com/en/produkte/schlafsaecke/passion/passion-one.html]Yeti - Passion One[/url] i medium. 265 gram!!!

Mere
11 år 3 måneder siden #1510 af Garner
Besvaret af Garner på emne Sv: Mit seneste indkøb
Tja, - vægt og varme/isoleringsevne følges jo ad i en eller anden grad- med en komfort temp. på +15 gr C, er Yetien ikke lige den oplagte pose til din forestående vandring på Island. :-(

Mere
11 år 3 måneder siden #1535 af Garner
Besvaret af Garner på emne Sv: Mit seneste indkøb
Min første "lovlige kniv" til erstatning af min gl Opinel nr. 8 blev en amerikansk Case Sod Buster. Det er kram :-)
Vil nu mere gøre opmærksom på, at jeg d.d. har købt Teva Hurricane sandaler til 349,- kr. i Stadium. Det er 300 kr under prisen.
Super sandal, måske lidt tung med 554 gram på køkkenvægten. Virkelig kvalitets fodtøj. Mine gamle har holdt til hårdt brug siden 2003, og er sendt til skomager d.d. for nye velcrolukninger.

Mere
11 år 3 måneder siden #1536 af Lars
Besvaret af Lars på emne Sv: Mit seneste indkøb
Ganske vist ikke mit seneste indkøb, men en meget ønsket fødselsdagsgave, som hustruen min valgte at begave mig med: En Jetboil Flash!

Den skal med til det skotske højland om et par uger, så må vi se om den er så god som de siger :)

"Look deep into nature, and then you will understand everything better."
Albert Einstein

Mere
11 år 3 måneder siden #1562 af MS
Besvaret af MS på emne Sv: Mit seneste indkøb

Garner skrev: Min første "lovlige kniv" til erstatning af min gl Opinel nr. 8 blev en amerikansk Case Sod Buster. Det er kram :-)

Jeg kan kun være enig - jeg har haft min i en 3 års tid.

Mvh. Morten

Tid til at oprette siden: 0.230 sekunder