- Modtagne Tak: 52
Mit seneste indkøb
11 år 2 måneder siden #1991
af trold
Besvaret af trold på emne Mit seneste indkøb
Mit seneste indkøb blev et par Meindel Island GTX støvler. De har fulgt mig trofast i snart mange år, - så jeg kender dem særdeles godt. De har båret mig gennem sne, mudder, smat, sten og grus, stærk vinterkulde og stegende sol.
Trold
Trold

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- gummianden
-
- Bruger
-
11 år 2 måneder siden #2008
af gummianden
Friluftsmenneske som deler sine oplevelser på: Opture - Oplevelser og rejseberetninger samt Canyoning - Danske beretnigner fra Europas kløfter
Besvaret af gummianden på emne Mit seneste indkøb
Mit seneste indkøb er 100 meter Tendon Pro Canyon statisk reb, og det har allerede været igennem 6 dages canyoning i Italien, og gjort tjeneste under en weekend tur til Sverige hvor vi havde rappelling på programmet.
Et køb der har været længe undervejs, men nu er i hus, så nu mangler jeg ikke rigtigt noget...
Et køb der har været længe undervejs, men nu er i hus, så nu mangler jeg ikke rigtigt noget...

Friluftsmenneske som deler sine oplevelser på: Opture - Oplevelser og rejseberetninger samt Canyoning - Danske beretnigner fra Europas kløfter
11 år 2 måneder siden #2077
af Stourup
Besvaret af Stourup på emne Mit seneste indkøb
Ja sommer ferien er jo en tid for turer og for indkøb af udstyr inden et nyt spændene studie år. Så på tur til Jotunheimen i sidste uge blev det til klatrehjelm, Half Dome fra BD i orange, man skal jo kunne ses på breen. Over nettet blev det til Kayland Apex Dual bre støvler og så fik jeg tag i noget billigt bre udstyr på Finn.no som skal komme med posten en af dagene, så nu er der isøks steigisen og lidt flere karabiner. Så venter jeg bare på løn i august og så kommer den store ordre på klatre udstyr afsted. Godt at det er billigt i pensum litteratur at gå friluftsliv
- BjørnR
-
- Gæst
-
11 år 1 måned siden #2556
af BjørnR
Besvaret af BjørnR på emne Mit seneste indkøb
Så fik jeg endelig købt ny rygsæk i dag. Det blev til en Osprey Aether 70 i dusk blue
Glæder mig til at få testet den

- Udstyrs-Nørden
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 0
11 år 1 måned siden #2557
af Udstyrs-Nørden
Besvaret af Udstyrs-Nørden på emne Mit seneste indkøb
Efter at have dræbt to Jetboils har jeg nu valgt at opgradere til MSR's Wisperlite Universal fed brænder.
samt 2 x Packable windshirts fra Trekmates 105g super nice.
MIllet Gorewindstopper softshell til Fruen.
og til sidst et TTarp Shelter 1 fra Terra Nova
samt 2 x Packable windshirts fra Trekmates 105g super nice.
MIllet Gorewindstopper softshell til Fruen.
og til sidst et TTarp Shelter 1 fra Terra Nova
11 år 1 måned siden #2560
af dp
Besvaret af dp på emne Mit seneste indkøb
Hej.
Hvordan dræber man en jetboil? Jeg har set flere der har brændt bunden i smadder, Var det også det der skete for dig?
Er det rigtigt at gasadapteren til den nye whisperlite er i plastic? Det var der en på amazon UK der skrev..
MVH
Hvordan dræber man en jetboil? Jeg har set flere der har brændt bunden i smadder, Var det også det der skete for dig?
Er det rigtigt at gasadapteren til den nye whisperlite er i plastic? Det var der en på amazon UK der skrev..
MVH
Tid til at oprette siden: 0.231 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333