Mit seneste indkøb

Mere
11 år 1 måned siden #2565 af Ranger
Besvaret af Ranger på emne Sv: Mit seneste indkøb
Jeg har haft et NeoAir underlag i 2 år og har brugt det til ca. 40 overnatninger. Der har ikke været nogle problmer med det overhoved, men jeg har også været forsigtig med at fjerne sten og kviste inden jeg lagde det ud. Det er meget mere behageligt at ligge på end skum-underlagene så jeg er rigtigt godt tilfreds. Den største ulempe er efter min mening at det er 5 cm højt så der er ikke lige så god siddehøjde i teltet når man har det under sig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 1 måned siden #2569 af Udstyrs-Nørden
Besvaret af Udstyrs-Nørden på emne Mit seneste indkøb
Når ens Fader ligger en lastbil ned oven på den godt nok er Jetboil en god brænder men holder ikke til man smidder en 42 tons tung lastbil oven på den :)

ja det er rigtigt jeg har lige købt den igår så har ikke haft tid til at prøve den så meget men det virker rubust nok og hvad jeg høre er det noget der holder da det er Helstøbt.

men virker rubust 1 L vand på 3,5 min på gas det er sku godt nok

Mere
11 år 1 måned siden #2573 af Stourup
Besvaret af Stourup på emne Mit seneste indkøb
Det bliver til en del udstyr i sommer, har netop føjet brestøvler, stegjern, isøks og et par karabiner til udstyret. Nu mangler der bare en del klatre grej :)

Mere
11 år 1 måned siden - 11 år 1 måned siden #2581 af kelberg
Besvaret af kelberg på emne Mit seneste indkøb
Mit seneste indkøb er en Montane Venture Jacket i Event :) , så nu skulle man kunne holde sig tør igen ;)
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved kelberg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jens

Mere
11 år 1 måned siden #2602 af Outdoorfreak.dk
Besvaret af Outdoorfreak.dk på emne Mit seneste indkøb
Fik lige købt et Therm-a-rest liggeunderlag NeoAir Trekker Regular og Therm-a-rest Trekker Lounge 20 til mine kajak ture,stolen har jeg ville have længe og fik et godt tilbud og underlaget bare fordi jeg syntes den var fed. Skal ikke tænke så meget på vægten men bare det kan komme med i lugerne på kajakken. Og på en Skivefjord tur incl overnatning fik jeg lige testet/afprøvet det nyindkøbte...sov faaaan tastisk og nød stolen da jeg spiste morgenmaden..

Just add nature and life.

Mere
11 år 1 måned siden #2606 af Outdoorfreak.dk
Besvaret af Outdoorfreak.dk på emne Mit seneste indkøb

Milho skrev: Hvor købte du wifidelen og til hvilken pris?

Dustin og til under en tusse...undskylder det sene svar MY BAD

Just add nature and life.

Tid til at oprette siden: 0.226 sekunder