Mit seneste indkøb

Mere
11 år 3 uger siden #3210 af Malte59
Besvaret af Malte59 på emne Mit seneste indkøb
Hej

Jeg har købt to stykker grej som jeg allerede har brugt meget, om som jeg er lykkelig for.

Det ene er et Thermarest NeoAir regular - jeg har aldrig sovet så godt :)

Det andet er en Stanley cook pot. Den passer fantastisk til mit brug på 1-dags ture, for den rummer nøjagtig en 100g gasdåse, min Primus Crux Light brænder, min foldeske, min foldekop og en bitte pose kaffe B)

venligst
Martin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 2 uger siden #3292 af SebastianAndersen
Besvaret af SebastianAndersen på emne Mit seneste indkøb
Fjällrävens Skogsö jakke. I G1000 Lite og G1000 lidt forskellige udsatte steder. Smadder god jakke, ventilerer godt og holder vand og vind ude. Er rigtig glad for den! Bruges mest til hverdag, men skal da også med på tur her i efteråret.

Mere
11 år 2 uger siden #3296 af TorbenJørgensen
Besvaret af TorbenJørgensen på emne Mit seneste indkøb
Ja, man kunne jo lave en lang liste, men det seneste jeg har købt, men desværre endnu ikke modtaget er Fjällräven Barents Parka: www.fjallraven.dk/produkter/jakker/barents-parka
Jeg har prøvet den kort i butik, og den er bare mega fantastisk. Rigtig gode forstærkninger i G1000 Heavy Duty som er kraftigere og tykkere end det almindelige G1000.
Jeg glæder mig som et lille barn til at det bliver koldt (beklager, men det gør jeg altså), og den kan komme i brug :D

Mere
11 år 2 uger siden #3298 af swedofil
Besvaret af swedofil på emne Mit seneste indkøb
Endnu engang tid til nye støvler, de gode gamle Scarpa Ladahk er særdeles udtjente. Har bestemt at Meindl Engadin er en værdig afløser :)

Mere
11 år 2 uger siden #3299 af SebastianAndersen
Besvaret af SebastianAndersen på emne Mit seneste indkøb

TorbenJørgensen skrev: Ja, man kunne jo lave en lang liste, men det seneste jeg har købt, men desværre endnu ikke modtaget er Fjällräven Barents Parka: www.fjallraven.dk/produkter/jakker/barents-parka
Jeg har prøvet den kort i butik, og den er bare mega fantastisk. Rigtig gode forstærkninger i G1000 Heavy Duty som er kraftigere og tykkere end det almindelige G1000.
Jeg glæder mig som et lille barn til at det bliver koldt (beklager, men det gør jeg altså), og den kan komme i brug :D

Av, det lyder ellers også fedt!
Kender det skam godt, går også helt og glæder mig til vinteren! Har denne fra sidste år, ellers også smadder god (:
www.fjallraven.dk/produkter/jakker/yupik-parka

Mere
11 år 2 uger siden #3301 af Terje
Besvaret af Terje på emne Mit seneste indkøb
Seneste indkøb - på udsalg:

www.friluftslageret.dk/Product.aspx?PId=1116643&PIdx=30

Så har jeg vist også nok.

Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/

Tid til at oprette siden: 0.657 sekunder