- Modtagne Tak: 121
Mit seneste indkøb
Jeg har købt to stykker grej som jeg allerede har brugt meget, om som jeg er lykkelig for.
Det ene er et Thermarest NeoAir regular - jeg har aldrig sovet så godt

Det andet er en Stanley cook pot. Den passer fantastisk til mit brug på 1-dags ture, for den rummer nøjagtig en 100g gasdåse, min Primus Crux Light brænder, min foldeske, min foldekop og en bitte pose kaffe

venligst
Martin
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- SebastianAndersen
-
- Bruger
-
- Modtagne Tak: 134
- TorbenJørgensen
-
- Bruger
-
- Modtagne Tak: 2
Jeg har prøvet den kort i butik, og den er bare mega fantastisk. Rigtig gode forstærkninger i G1000 Heavy Duty som er kraftigere og tykkere end det almindelige G1000.
Jeg glæder mig som et lille barn til at det bliver koldt (beklager, men det gør jeg altså), og den kan komme i brug

- SebastianAndersen
-
- Bruger
-
- Modtagne Tak: 134
TorbenJørgensen skrev: Ja, man kunne jo lave en lang liste, men det seneste jeg har købt, men desværre endnu ikke modtaget er Fjällräven Barents Parka: www.fjallraven.dk/produkter/jakker/barents-parka
Jeg har prøvet den kort i butik, og den er bare mega fantastisk. Rigtig gode forstærkninger i G1000 Heavy Duty som er kraftigere og tykkere end det almindelige G1000.
Jeg glæder mig som et lille barn til at det bliver koldt (beklager, men det gør jeg altså), og den kan komme i brug
Av, det lyder ellers også fedt!
Kender det skam godt, går også helt og glæder mig til vinteren! Har denne fra sidste år, ellers også smadder god (:
www.fjallraven.dk/produkter/jakker/yupik-parka
www.friluftslageret.dk/Product.aspx?PId=1116643&PIdx=30
Så har jeg vist også nok.
Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333