- Modtagne Tak: 131
Mit seneste indkøb
11 år 3 uger siden #3314
af kelberg
Besvaret af kelberg på emne Mit seneste indkøb
Hov kom lige til at få et par nye ting mere med på fjeldet
Jetboil Flash som personlig backup til kaffen, den holder 
Asivik Airmat II 7,0 insulated godt til de lange perioder i telt om aften i regn
Så sammen med min Montane Venture i Event og Montane Prism jacket, var det gode køb for at gøre en våd kold tur sjovere

Asivik Airmat II 7,0 insulated godt til de lange perioder i telt om aften i regn
Så sammen med min Montane Venture i Event og Montane Prism jacket, var det gode køb for at gøre en våd kold tur sjovere

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
11 år 3 uger siden #3315
af LHL
Besvaret af LHL på emne Mit seneste indkøb
Ja, diverse udsalg og tilbud lokker 
Thermarest NeoAir XLite 2nd generation hos backpackingforever.de for 860,- købte pumpsack ved siden af til 140,- - den kommer til at fungere som drybag til min sovepose. Mangler at prøve den i felten, men umiddelbart virker den meget komfortabel på stuegulvet.
JetBoil Sol Ti hos Friluftslageret for 1080,-. Den kommer til at afløse Trangia UL Ha på ture hvor der kun skal koges vand. På sigt vil den tjene sig ind pga sparet gas, men der går nok et par år
Fjallraven Vidda G1000 bukser 770,- ligeledes hos Friluftslageret. Dem jeg har er jeg meget glad for og de bærer derfor præg af at være brugt en del, og det var så billigt at jeg simpelthen måtte have et ekstra par på lager.
Meindl Matrei lettere vandrestøvler for ca 1400,- hos Fjeld og Fritid. Til lettere brug som almindelige skovture osv hvor det måske er lidt voldsomt med Meindl Island. Og jeg er allerede meget begejstret for dem, de er utrolige behagelige at have på.
Det var alt og vist også rigeligt når jeg checker budget kontoen
mvh Lars

Thermarest NeoAir XLite 2nd generation hos backpackingforever.de for 860,- købte pumpsack ved siden af til 140,- - den kommer til at fungere som drybag til min sovepose. Mangler at prøve den i felten, men umiddelbart virker den meget komfortabel på stuegulvet.
JetBoil Sol Ti hos Friluftslageret for 1080,-. Den kommer til at afløse Trangia UL Ha på ture hvor der kun skal koges vand. På sigt vil den tjene sig ind pga sparet gas, men der går nok et par år

Fjallraven Vidda G1000 bukser 770,- ligeledes hos Friluftslageret. Dem jeg har er jeg meget glad for og de bærer derfor præg af at være brugt en del, og det var så billigt at jeg simpelthen måtte have et ekstra par på lager.
Meindl Matrei lettere vandrestøvler for ca 1400,- hos Fjeld og Fritid. Til lettere brug som almindelige skovture osv hvor det måske er lidt voldsomt med Meindl Island. Og jeg er allerede meget begejstret for dem, de er utrolige behagelige at have på.
Det var alt og vist også rigeligt når jeg checker budget kontoen

mvh Lars
11 år 1 dag siden #3944
af MartinL
Besvaret af MartinL på emne Mit seneste indkøb
Har netop fået Montane Minimus Jacket ind af døren. Nu burde jeg være klar til ferien i uge 42 og 43
.

- SebastianAndersen
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 134
10 år 11 måneder siden #4005
af SebastianAndersen
Besvaret af SebastianAndersen på emne Mit seneste indkøb
Synes selv jeg fik brugt min SU ret så godt igår 
Fik mig et nyt liggeunderlag, denne gang oppusteligt! Luksus!
Et Therm-a-rest NeoAir Xtherm.
Så kan vinteren bare komme. Håber også meget på jeg en dag kan komme i vinterfjeld, muligvis til næste år. Er i hvert fald godt begejstret for det.

Fik mig et nyt liggeunderlag, denne gang oppusteligt! Luksus!
Et Therm-a-rest NeoAir Xtherm.
Så kan vinteren bare komme. Håber også meget på jeg en dag kan komme i vinterfjeld, muligvis til næste år. Er i hvert fald godt begejstret for det.
- Soendergaard
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 6
10 år 11 måneder siden #4088
af Soendergaard
Besvaret af Soendergaard på emne Mit seneste indkøb
Fedt underlag du har fået købt Sebastian
Du må gerne skrive hvordan det er, når det er afprøvet i felten.
mine nye køb til efterårstur
Regnbukser, Vaude drop pants, på kun 185g (også super til at have i tasken til og fra arbejde)
Evernew - Titanium UL Pasta Pot 700 ml
Deuter drikkesystem 3L

mine nye køb til efterårstur
Regnbukser, Vaude drop pants, på kun 185g (også super til at have i tasken til og fra arbejde)
Evernew - Titanium UL Pasta Pot 700 ml
Deuter drikkesystem 3L
- SebastianAndersen
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 134
10 år 11 måneder siden #4109
af SebastianAndersen
Det skal jeg huske
Besvaret af SebastianAndersen på emne Mit seneste indkøb
Soendergaard skrev: Fedt underlag du har fået købt Sebastian
Du må gerne skrive hvordan det er, når det er afprøvet i felten.
Det skal jeg huske

Tid til at oprette siden: 0.252 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333