Bæretaske til Baby/barn
- Outdoor Rødovre
-
- Bruger
-
Less
Mere
10 år 7 måneder siden #8336
af Outdoor Rødovre
Besvaret af Outdoor Rødovre på emne Bæretaske til Baby/barn
Osprey stolen er i hvert fald rigtig nem at justere i ryglængden. Man vipper et spænde og trækker i en strop. Så kan man trinløst justere hvor stor afstand, der skal være fra hoftebælte til skulderstrop. Når man er tilfreds, vipper man spændet ned igen. Det er klaret på 2 sekunder.
Det er for øvrigt lidt det samme med siddehøjden til barnet. Det er også ganske let. Der skal man trække op i et spænde, og trække op/ned i et "strophåndtag". Så kan man trinløst justere siddehøjden for barnet.
Hvis man vælger Poco Plus eller Premium, så kan hoftebæltet også justeres i omkredsen. Mens man har stolen på ryggen!
vh ib
Outdoor Rødovre
Det er for øvrigt lidt det samme med siddehøjden til barnet. Det er også ganske let. Der skal man trække op i et spænde, og trække op/ned i et "strophåndtag". Så kan man trinløst justere siddehøjden for barnet.
Hvis man vælger Poco Plus eller Premium, så kan hoftebæltet også justeres i omkredsen. Mens man har stolen på ryggen!
vh ib
Outdoor Rødovre
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
10 år 2 måneder siden #10549
af jakob_lk
Besvaret af jakob_lk på emne Bæretaske til Baby/barn
@Kaliffen hvilken taske ende i med at købe? Er selv lige gået ind i jagten.
10 år 2 måneder siden #10552
af kaliffen
Besvaret af kaliffen på emne Bæretaske til Baby/barn
Vi haraldrig fået købt nogen, men har indtil videre lånt en deuter 2, ejeren af den har været rundt og prøvet alle tilgængelige mærker i dk og valget faldt på den, af flere årsager. Det irriterede ham at man ved orsprey skulle "lyne" støttbøjlen fri inden man kunne sætte stolen ordentligt. Og volumen mæssigt, kunne de nøjes med 2'eren da de kunne have alt hvad der skulle bruges på en dagstur i denne. Også en 3 ltr drikkeblære. Vi skal ud og prøve den efter her i sommerferien. Og jeg håber på at vi kan tage afsted ogtage en enkelt overnatning også.
Tid til at oprette siden: 0.218 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333