- Modtagne Tak: 0
Klattermusen Arvaker 60 - erfaringer søges.
Jeg har pt en Osprey på 95L, men jeg vil gerne ned i mindre vægt og mindre volumen. Jeg tror 60L er meget godt til en uge på fjeldet.
Har nogen herinde erfaringer med Arvaker 60 eller lignende?
/adam
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er som om vægten sidder for langt nede, så jeg løfter sækken en lille smule med ballerne i hvert skridt. Og så tiltaler det mig med én sæk uden alt for mange lynlåse, lommer, stropper og spænder.
Jeg vil foreslå dig at køre en tur over broen og prøve den, i stedet for at købe den over nettet. Det er rent ud sagt en bitch af få noget som ikke passer til din ryg, og så skal du til at sende den retur osv osv. Find en weekend med godt vejr og drøn derned, evt. med en ven, og få en tur ud af det

De er også rigtig flinke dernede i butikken, så det er turen værd. Er der ikke også noget med at man får rabat hvis man er medlem af deres kundeklub eller sådan.
Når det så er sagt så bør du måske lige researche lidt omkring rygsækken - alene af den grund at man hører så mange steder fra, at KM's grej falder fra hinanden efter noget tid.
Jo, men der er jo 14 dages returret - og alt andet lige billigere og mindre tidskrævende at evt. sende den retur.Jeg vil foreslå dig at køre en tur over broen og prøve den, i stedet for at købe den over nettet
Når det så er sagt så bør du måske lige researche lidt omkring rygsækken - alene af den grund at man hører så mange steder fra, at KM's grej falder fra hinanden efter noget tid.
Ja, det er det jeg prøver

Jeg har læst på et svensk forum at KM i lang tid har haft problemer med delaminering af deres stof til jakker. Har du også hørt dårligt om deres rygsække?
stuffspot.wordpress.com/2011/08/05/klatt...en-arvaker-backpack/
Summen af kardemommen herfra må være, at den virker holdbar (uden han dog har gennemtestet den), men at det nok kræver at man køber deres ekstralommer som skal sættes på tasken, hvis man vil have plads til sit grej på en flerdagstur.
Jeg vil stadig anbefale at du lige prøver nogle forskellige først - bare for at se hvad du har at arbejde med. Er det til alm. trekking eller mere alpint du skal bruge den til? De KM-sække jeg har prøvet, (arvaker + mjølner) har siddet ret højt på ryggen, hvilket som regel = alpin klatring.
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333