1 p telt

• Quest
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #3136 af Quest
Besvaret af Quest på emne 1 p telt

Steen-J skrev: Men han knækkede 27 samleled på turen, og jeg kan se på hans blog, at i et af tilfældende var han i den svenske skærgård syd for stockholm i juli måned. Det betegner jeg ikke som et ekstremt område og slet ikke midt på sommeren.

Det må da være en tastefejl (dem har han for øvrigt mange af ;) ) med 27 samleled? Det må da være gået op for manden at det er noget rigtig lort han har fået med efter nr. tre og så se at få skiftet type/mærke. Ellers skulle han nok skifte branche til Cirkus Benneweis teltstænger ;) .
Har selv Helsport en "Scandium Superpole FC Pro 08" stang til mit telt og den virker nu godt nok.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 8 måneder siden #3137 af Steen-J
Besvaret af Steen-J på emne 1 p telt
Jeg formoder, at Erik B. Jørgensen var sponsoreret, og det var årsagen til, at han ikke skiftede telt. I øvrigt var han glad for selve teltet.

Jeg fulgte hans blog under hele turen, og ofte var han frustreret over knækkede samleled. Jeg formoder, at når han skriver 27 defekte samleled, så er det korrekt.

Han har en anmeldelse af teltet på

komud.dk/telt-anmeldelse-gimle-light-2-helsport/

Mvh. Steen

• Quest
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #3138 af Quest

Steen-J skrev: Jeg formoder, at Erik B. Jørgensen var sponsoreret, og det var årsagen til, at han ikke skiftede telt. I øvrigt var han glad for selve teltet.

Jeg fulgte hans blog under hele turen, og ofte var han frustreret over knækkede samleled. Jeg formoder, at når han skriver 27 defekte samleled, så er det korrekt.

Han har en anmeldelse af teltet på

komud.dk/telt-anmeldelse-gimle-light-2-helsport/

Mvh. Steen

Var lige inde og læse anmeldelsen før. Du har sgu ret. Han skriver selv flere gange 27 stk. Han burde nu have skiftet ret hurtigt. Men tak for det :)

• Quest
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden - 11 år 8 måneder siden #3139 af Quest
JK syntes jeg kommer med det klart bedste bud: Tarptent!!
Men da det ikke lige syntes at være sagen, kan de her nok komme på tale. Billige, ikke fantastisk finish, men udmærket.
www.travelshopone.dk/productDetails.aspx?PO=474&PI=613&from=61

Sådan et her har jeg selv, da jeg skulle bruge et single wall telt, til en billig penge.
www.travelshopone.dk/productDetails.aspx?PO=475&PI=614&from=61
Det har nu holdt udmærket og har klaret selv en vinterfjeldtur (ret modificeret ganske vist) på Kungsleden/Hammarskioldleden :) . Men det er dog ikke at anbefale til andet end tresæsoner.
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved Quest.

Mere
11 år 8 måneder siden #3142 af Soendergaard
Besvaret af Soendergaard på emne 1 p telt
tusinde tak for al hjælpen til jer alle :silly:

Fik et super tilbud på et Vaude Power Lizard, så valget faldt på dette :whistle:

Glæder mig til at prøve det!

Mere
11 år 8 måneder siden #3146 af Ennamaria
Besvaret af Ennamaria på emne 1 p telt
Jeg har afprøvet og indsendt en anmeldelse af to Big Agnes Fly Creek telte til redaktionen, men da den endnu ikke er lagt på sitet, så vedhæfter jeg den her.

Begge telte er to-personers, men man skal holde meget af hinanden for at være to i dem :) Og når man kun er én i teltet, er der god plads til bagagen.

Det ene er et Fly Creek, det andet et Fly Creek Platinum.

Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne

Tid til at oprette siden: 0.165 sekunder