Hvor stor betydning har korrekt længde af sovepose

Mere
10 år 8 måneder siden #10061 af TorbenJørgensen
Hmm... Posen skal til hende bruges til omkring frysepunktet, men går til -6/-13 (Dame/Herre), og jeg ville så bruge den til de angivne temperaturer.

Men måske jeg bare skal købe en ny Haglöfs Q Down 2S, som hun har været vanvittig glad for. Den er bare rigtig slidt efter at have været brugt 7 måneder på interrail, og er blevet vasket i maskine, så derfor vil jeg ikke tage den med på tur, men så kan hun bruge den hjemme og i sommerhus, og så bruge den nye til turbrug

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 8 måneder siden #10145 af CachTiger
Min ene sovepose er alt for lang. Mest fordi jeg købte den dengang jeg var tyve kg. for tung og den korte version kunne ikke nå rundt :blush: Jeg bruger den ekstra længde til opbevaring af det tøj jeg skal have på næste morgen, så er det dejlig varmt :cheer:
Selvfølgelig bruger jeg sikkert også energi på opvarmning af tøjet, som kunne være brugt mere fornuftigt på opvarmning af mig selv. Men det er nu dejligt at tage varmt tøj på

Jannie

Med venlig hilsen
Jannie

Mere
10 år 8 måneder siden #10146 af stokrenden
Når der bliver talt om problemer med at finde soveposer i en størrelse der passer til den enkelte, skal man helt sikkert kigge på PHD's "byg selv" soveposer. Deres hjemmeside er lige blevet opdateret med endnu flere valgmuligheder.

www.design-your-own-sleeping-bag.com/

Hvis bare man havde råd :(

b

Tid til at oprette siden: 0.155 sekunder