Telt eller tarp eller...

Mere
9 år 11 måneder siden #14662 af CStuwitz
Besvaret af CStuwitz på emne Telt eller tarp eller...
Ej, hvor er I nørdede på den fede måde.

Jeg er startet ud med et telt fra spejdersport til 1500kr. Så græder jeg ikke snot, hvis jeg vil skifte det ud. Min drøm er helt klart mega stjernekig, men det må tiden bringe, hvis nu jeg bliver helt vild og blodig.

Hvilke temperaturer bruger I dette i, og hvor kuldeskære er I? Jeg er en frossenpind, og tænker at det lyder som en højsommerovernatningsform, men det er muligt at I har guldkornene til mig.

Christina Stuwitz

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 11 måneder siden #14664 af CStuwitz
Besvaret af CStuwitz på emne Telt eller tarp eller...

Ljunggren skrev: Nogle af os bruger det hele året, men kun syd for polarcirkelen med mindre turen går til et fjeldområde for så bor vi i telte :)

Det ser fedt ud. Jeg tror dog ikke jeg ville få sovet meget. :klapretænder: :lol:

Christina Stuwitz

Mere
9 år 11 måneder siden #14665 af Kennet
Besvaret af Kennet på emne Telt eller tarp eller...
Du vil være blive overrasket over hvor godt man sove, selv når det er koldt udenfor.

Første gang jeg sov under en tarp var i min have hvor der var 30-40 cm sne. Her satte jeg min tarp op og tænkte lige som dig at det bliver godt nok koldt....

Jeg måtte dog op flere gange i løbet af natten og tage tøj af fordi jeg kampsvedte :evil:

Det er slet ikke koldt når man bare har den rette sovepose og liggeunderlag

Følgende bruger(e) sagde tak: CStuwitz

Mere
9 år 11 måneder siden #14828 af Kennet
Besvaret af Kennet på emne Telt eller tarp eller...
Nu har jeg lige testet bivy'en i min have og jeg glæder mig allerede til at have den med på tur.

Den er godt nok lækker og super let.... Niels du har helt ret, den bliver jeg super glad for.

Tak fordi at du altid ved hvad jeg skal købe, jeg tror at vi har samme smag inden for grej :cheer:

Følgende bruger(e) sagde tak: NOB

Tid til at oprette siden: 0.145 sekunder