Teltudstilling.

Mere
9 år 10 måneder siden #15539 af Gurli
Teltudstilling. blev oprettet af Gurli
Jeg er nok nødt til at indse at jeg måske har brug for et nyt telt.
Jeg vil ikke ret gerne købe noget uden at have set det sat op. Er der nogen af udstyrsbutikkerne på Sjælland der har udstilling af opslåede telte?

Gurli.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 10 måneder siden #15541 af Malte59
Besvaret af Malte59 på emne Teltudstilling.
Hej Gurli

Jeg kan ikke svare direkte på dit spørgsmål, men jeg har - ved flere lejligheder - bedt hhv. Spejdersport og Friluftslageret om at slå telte op, så jeg kunne se dem nærmere. Det har de gjort med stor velvilje. Det tror jeg faktisk gælder i alle seriøse outdoor butikker .. :)

venligst
Martin

Følgende bruger(e) sagde tak: Gurli

Mere
9 år 10 måneder siden #15543 af CStuwitz
Besvaret af CStuwitz på emne Teltudstilling.
I Fjeld og Fritid er man også velkommen til at få det sat op, ved jeg.

Christina Stuwitz
Følgende bruger(e) sagde tak: Gurli

Mere
9 år 10 måneder siden #15544 af Gurli
Besvaret af Gurli på emne Teltudstilling.
For nogle år (snart mange) havde Friluftsland teltudstilling; det har de åbenbart ikke længere?

Gurli.

Mere
9 år 10 måneder siden #15545 af Søgaard
Besvaret af Søgaard på emne Teltudstilling.
Jeg snakkede i går lørdag med en indehaver af en de butikker, der har valgt ikke længere at opsætte telte. Indehaveren oplyste, at de er gået fra det, fordi folk nærmest ene og alene kom og så på teltene, hørte om dem og fik en masse gratis råd og vejledning fra butikspersonalet for derefter at gå hjem og bestille teltet på nettet til en billigere pris end hos dem. Det er ikke fair efter min mening.

Jeg så i går en Facebook-dialog på et køb/salg sted. Der opfordrede sælgeren en mulig køber til at gå ind i en landsdækkende kæde og prøve sig frem til den rigtige størrelse af de pågældende vandrestøvler, og så kunne de bagefter fortsætte købsprocessen. Det er heller ikke i orden, synes jeg.

Hvis du kan holde dig så længe Gurli, synes jeg, at du skal tage med til det næste træf, som Outsite holder. Der kan du se en masse forskellige telte. Det er efter planen først næste forår, men på Outsites ture er der som også rig mulig mulighed for at kigge ind i teltene og få ejerens vurdering.

Den har du, som du har opdaget, også her på Outsite, hvor mange medlemmer med glæde øser af deres viden. De ved, at de får noget igen en anden gang, hvor de selv spørger om noget. Held og lykke med teltkøbet.

Vh Søgaard

Mere
9 år 10 måneder siden #15546 af Gurli
Besvaret af Gurli på emne Teltudstilling.
Det lyder som en rimelig forklaring :)
Har tjekket en masse hjemmesider igennem og undret mig over at ingen reklamerer med udstilling mere.

Gurli.

Tid til at oprette siden: 0.150 sekunder