Carinthia dun poser

Mere
5 år 3 måneder siden #31731 af Molokai
Carinthia dun poser blev oprettet af Molokai
Hej

Er der nogen her på Outside der har eller kender noget til, enten XP Down 1000 eller Survival Down 1000 fra Carinthia?

Jeg synes ikke rigtig at jeg kan finde nogen anmeldelser af dem.

Vil gerne høre/vide lidt mere om deres dun poser. Så hvis der er nogen der har erfaring med dem, vil jeg meget gerne høre fra jer. :)

På forhånd tak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 3 måneder siden #31738 af LarsM
Besvaret af LarsM på emne Carinthia dun poser
Jeg kender ikke de to modeller, du nævner, men jeg har to andre Carinthia dunsoveposer. Så vidt jeg husker, hedder de ECC Line 600 og ECC Line 1300. 600 er velegnet til sommer på fjeldet, hvor der kan optræde let nattefrost, til forår og efterår i Danmark og også til mild vinter i Danmark. 1300 er til vinter på fjeldet med streng frost. Da jeg havde haft 600'eren i nogle få måneder, var der en syning, der begyndte at løbe, så dunene dryssede ud, men den blev sendt til reparation, og siden har der ikke været problemer. Jeg er udmærket tilfreds med dem begge to.

Mere
5 år 3 måneder siden #31748 af Molokai
Besvaret af Molokai på emne Carinthia dun poser
Tak for svar LarsM

Jeg kender til gengæld ikke de poser du nævner. :) Men jeg må lige kigge lidt nærmere!
Dem jeg skriver om, er fra Carinthia's ''militær'' udstyr/linie eller hvad man kalder det. De er forhåbentlig lidt mere robust end de fleste andre poser!? (Håber jeg.) Men jeg ved det ikke. Derfor jeg spørger om nogen har erfaring.

Hvordan var kundeservice osv. da du skulle have repareret 600'eren?

Tak igen
Jaris

Mere
5 år 3 måneder siden #31749 af LarsM
Besvaret af LarsM på emne Carinthia dun poser
Jeg har købt dem begge to hos Friluftslageret i Odense, og reklamationen blev håndteret gennem dem. Derfor har jeg ikke selv nogen direkte erfaring med Carinthias kundeservice. Gennem Friluftslageret gik alt, som det skulle.

Følgende bruger(e) sagde tak: Molokai

Tid til at oprette siden: 0.205 sekunder