- Modtagne Tak: 0
Tarp og oppustelig underlag
4 år 3 måneder siden #32599
af SnitteBo
Tarp og oppustelig underlag blev oprettet af SnitteBo
Hej
Efter mange års tilløb er jeg nu i gang med at planlægge min første vandretur og er ved at undersøge lidt omkring udstyr.
Jeg overvejer at sove under en tarp, da jeg har sådan en fra et andet formål. Men jeg er lidt usikker på om det er en god eller dårlig ide at bruge et oppusteligt liggeunderlag direkte på skovbunden.
Kan et sådan underlag holde til det, eller vil det punkter med det samme?
Nogen der har et råd til hvad man evt. kan lægge under?
Mvh
SnitteBo
Efter mange års tilløb er jeg nu i gang med at planlægge min første vandretur og er ved at undersøge lidt omkring udstyr.
Jeg overvejer at sove under en tarp, da jeg har sådan en fra et andet formål. Men jeg er lidt usikker på om det er en god eller dårlig ide at bruge et oppusteligt liggeunderlag direkte på skovbunden.
Kan et sådan underlag holde til det, eller vil det punkter med det samme?
Nogen der har et råd til hvad man evt. kan lægge under?
Mvh
SnitteBo
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
4 år 3 måneder siden - 4 år 3 måneder siden #32602
af Panie
Besvaret af Panie på emne Tarp og oppustelig underlag
evt. letvægtspresenning fra jem&fix på 1,7x2,0 m til 1,25 kr eller et billigt skumunderlag
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Panie.
4 år 3 måneder siden #32605
af ltlt
Besvaret af ltlt på emne Tarp og oppustelig underlag
alternativt kan du lægge et skum-underlag under. Jeg er selv glad for mit Z-rest
- Eventyrinorden
-
- Bruger
-
- Friluftslivs entusiast der brænder for lokale eventyr! Følg mig på : www.facebook.com/Eventyrinorden og Instagram: www.instagram.com/Eventyrinorden
4 år 3 måneder siden #32625
af Eventyrinorden
-Norden er fyldt med eventyr !
www.facebook.com/Eventyrinorden/
Besvaret af Eventyrinorden på emne Tarp og oppustelig underlag
et andet alternativ kan være at tage en reflekfolie med. så de gang du er vil skåne dit underlag lidt kan du lægge det under. Det varme også en lille smule og så er det vandtæt. Men det tåler ikke alverden.
Ellers som Ltlt siger så er z-lite et fantastiske tur underlag man kan have med til pauserne. Jeg har haft min i mange år nu. Og det er belevt delt i to, så har jeg et stort side underlag og ka låne halvdelen ud til tur makkeren.
Der er jo altid en risiko for en punktering, men man kan jo godt lappe, men det kan være vanskeligt at finde huellet.
Hvis du virkelige vil ned i vægt kan du besøg extremtexstil.de og købet noget dyname stof og bruge til groudn sheet. Men det kræver jo lidt syning for det ikke skal løbe.
Ellers som Ltlt siger så er z-lite et fantastiske tur underlag man kan have med til pauserne. Jeg har haft min i mange år nu. Og det er belevt delt i to, så har jeg et stort side underlag og ka låne halvdelen ud til tur makkeren.
Der er jo altid en risiko for en punktering, men man kan jo godt lappe, men det kan være vanskeligt at finde huellet.
Hvis du virkelige vil ned i vægt kan du besøg extremtexstil.de og købet noget dyname stof og bruge til groudn sheet. Men det kræver jo lidt syning for det ikke skal løbe.
-Norden er fyldt med eventyr !
www.facebook.com/Eventyrinorden/
Tid til at oprette siden: 0.221 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333