Spørgsmål vedr. shelters og "uskrevne regler"

Mere
8 år 5 måneder siden #18034 af KaWa
Vesslarp er nu ikke bynært, så det er ikke der der oftest er fyldt, med drukfest. Den pågældende weekend havde jeg nøjedes med at gøre frokostpause ved Brotorpet - så da jeg kom frem til en tom lejrplads ved Vesslarp var jeg gald. Glæden varede dog kort. En så stor gruppe støjer en del, især når der både skal tømmes boxvin, rom og wiskey og dåseøl. Det blev så toppet op med at den ene havde en banjo med og lagde op til fællessang.

Men jeg er en tålmodig mand og forsøgte ikke at være for fordømmende :evil:

Eneste plus var, at da der endelig blev ro i lejren, var jeg så træt at jeg sov fra eventuelt storsnorkere :)

Nyd din tid i naturen - Wahl

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 5 måneder siden #18035 af Søgaard
Jeg har i det sydsvenske sø- og skåneledområde været så heldig aldrig at møde svenske drikkelag.

Til gengæld har jeg adskillige gange møde danske selskaber, der gav den hele armen. Det er som regel kanoture, hvor folk te´r sig åndssvage og opfører sig, som om de ejer det hele. Pga kanoerne har de kunnet taget en masse med.

De seneste to ture har uheldigvis været på Outsites to familieture i maj og august, hvor jeg/forældrene ved mødet med drikkeriet så fik en udfordring med at forklare den slags til de deltagende børn.

Jeg finder det beskæmmende. Jeg vil derfor opfordre til, at man på alle ture, der afvikles i Outsite-regi, aftaler, at der skal være et passende niveau for indtagelse af øl, vin og alkohol.

Vh Søgaard
Følgende bruger(e) sagde tak: Ljunggren

Mere
8 år 5 måneder siden #18036 af Jens
Jeg har været på et utal af kanoture med Outsite. Der har altid været øl/vin til bålet om aftenen og NEJ det har aldrig være andet end super hyggeligt.
Selvfølgelig er det IKKE noget der skal reguleres i Outsite regi!!

At danskerne tit er de mest højrøstede på kanoture er desværre rigtigt, men jf. min erfaring er det typisk kanoture hvor en gruppe unge danske mænd er taget afsted på "overlevelsestur" hvor de så forsøger det bedste de har lært ikke at lide tørstedøden...;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Ljunggren

Mere
8 år 5 måneder siden #18037 af Søgaard
Mine oplevelser har været som turleder for Outsite, hvor vi kom vandrende til nogle pladser. Her mødte vi nogle kanofolk, der opførte sig så åndssvagt, at jeg som voksen måtte græmme mig. Børnene undrede sig. Og nej, det var IKKE kun unge mænd, der var plakatfulde.

Det er den slags møder, jeg snakker om. Jeg har ikke været på kanoture med Outsite, så jeg ved ikke, hvordan de foregår.

Det glæder mig, at dine kanoture med Outsite har været rolige og gemytlige, så tilfældigt ankommende andre folk på pladserne kun har kunnet glædet sig over at være der samtidig med jer. Det ville kunne være ødelæggende for Outsites gode omdømme, hvis andre oplevede mødet med Outsite og turdeltagere, som vi nu gjorde.

Vh Søgaard

Tid til at oprette siden: 0.207 sekunder