- Modtagne Tak: 40
Slut m. lyntog fra Kbh H til Stockholm
7 år 5 måneder siden #23523
af MortenA
Slut m. lyntog fra Kbh H til Stockholm blev oprettet af MortenA
Har netop hørt i radioen at som resultat af at man skal vise ID i toget ved krydsning af grænsen til Sverige indstiller SJ driften af X2000 tog direkte fra Kbh H til Stockholm fra januar 2016 - dermed forlænges køretiden til Stockholm m. op til 5 timer (det tager ca 5 timer i dag)

Følgende bruger(e) sagde tak: Milho
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
7 år 5 måneder siden #23524
af Georas
De bedste hilsner
Rasmus
Besvaret af Georas på emne Slut m. lyntog fra Kbh H til Stockholm
Hej Morten
Jeg tror, og håber, ikke du har ret at forsinkelsen bliver så stor. Jeg har en god ven der bor i Ystad og arbejder på Frederiksberg, han siger at kontrollen på Hyllie station bare tager fem minutter...
I følge denne hjemmeside drejer det sig om måske en halv times forsinkelse: www.b.dk/nationalt/svensk-id-kontrol-blo...benhavn-og-stockholm
Jeg tror, og håber, ikke du har ret at forsinkelsen bliver så stor. Jeg har en god ven der bor i Ystad og arbejder på Frederiksberg, han siger at kontrollen på Hyllie station bare tager fem minutter...
I følge denne hjemmeside drejer det sig om måske en halv times forsinkelse: www.b.dk/nationalt/svensk-id-kontrol-blo...benhavn-og-stockholm
De bedste hilsner
Rasmus
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.205 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333