- Modtagne Tak: 0
Telttur og bilferie i Norge - Hvordan?
- OutdoorNybegynder
-
Emne forfatter
- Bruger
-
Less
Mere
4 år 10 måneder siden #31811
af OutdoorNybegynder
Telttur og bilferie i Norge - Hvordan? blev oprettet af OutdoorNybegynder
Efter succesrige shelter-ferier i DK, har jeg og min kæreste dristet os til at tage til Norge med bilen i ca. to uger af sommerferien for at sove ude i naturen (i telt, men ikke på campingpladser). Vi har valgt komfortabel overnatning, så vores udstyr er tungt og fylder meget, og vi er derfor afhængig af at kunne overnatte tæt ved bilen - dvs. vi kan ikke tage en vandretur på 25 km. med teltet på ryggen og så slå os ned, hvor vi vil undervejs.
Hvordan har I andre gjort i forbindelse med at sove ude i det fri, men samtidigt være nær sin bil? Kombien mellem luksus og primitiv?
Og - det her er sikkert RIGTIG dumt spørgsmål, jeg kommer med, så bær over med mig
: Er der bestemte, officielle "indgange" til nationalparker som eks. Jotunheimen? - og hvordan er det med parkering i den forbindelse?
(PS: Der står, at "Turtråde" kategorien kun er for deltagere på arrangerede ture, så derfor har jeg placeret indlægget her i stedet.)
Hvordan har I andre gjort i forbindelse med at sove ude i det fri, men samtidigt være nær sin bil? Kombien mellem luksus og primitiv?
Og - det her er sikkert RIGTIG dumt spørgsmål, jeg kommer med, så bær over med mig

(PS: Der står, at "Turtråde" kategorien kun er for deltagere på arrangerede ture, så derfor har jeg placeret indlægget her i stedet.)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.185 sekunder
-
-
- Forsikning/redn...
- Hej, Vi skal gå 7 dage på Kungsleden...
-
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333