3 dages tur i Marsken

• hniels44
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #11307 af hniels44
Besvaret af hniels44 på emne 3 dages tur i Marsken
Skulle der være en Outsiter, som kender et overnatningssted tæt ved Rømødæmningen på Skærbæksiden? Jeg mangler et sted til min weekendtur fra Tønder til Hviding v/ Ribe
I givet fald vil jeg være taknemmelig for et tip, evt på en PB, hvis det måske er lidt lyssky. ;)

Der er udbredt mangel på sheltere/primitive overnatningssteder i det Sydvestligste Jylland :(

/hniels44

Vedhæftet et billede fra marsken taget i weekenden. Sådan et vejr kan jeg ikke garantere om en måned.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• okj
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #11312 af okj
Besvaret af okj på emne 3 dages tur i Marsken
Det er jo kun et spydkast fra Hjemsted Oldtidspark ......
Måske kunne man fedte sig ind hos dem og få lov at overnatte i en jernalderhytte

• hniels44
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #11313 af hniels44
Tanken har strejfet mig Ole, men efter at have besøgt deres hjemmeside opgav jeg tanken.
Arbejder på flere løsninger, men på nordsiden af vejen umiddelbart før man kører ud på dæmningen er der en oplagsplads. Så hvis alt andet svigter, har jeg da den i reserve. På Google ser den anvendelig ud.

• hniels44
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #11368 af hniels44
Jeg har lagt en detaljeret rutebeskrivelse ind på turopslaget med eksternt kortlink.

Det bliver ikke højdemetrene der trætter. Første dag mellem -4 og +4 over dansk normal 0.
På andendagen kommer vi op i imponerende +15 meter :whistle:

hniels44

Mere
10 år 5 måneder siden #11503 af vandrefalken
Besvaret af vandrefalken på emne 3 dages tur i Marsken
Så "en" skrev. man skulle huske passet. Skal man bruge pas, når man sover i shelter ?

Glæder mig - til en tur i det syd-/vestlige Jylland - bjergfrit, om end 25 km om dagen jo lufter af lidt meget...... Men jeg DUFTER friluftsliv og luft under vingerne......

HVIS det er - ankommer jeg gerne torsdag somewhere - for at være sted-klar fredag til at gå.

Flot "Danmark rundt tur" du har gang i. Må man måske fremover have æren i at deltage på del-etaper. Vil se frem til Bornholm og Æbelø rundt.......

På "gensyn" i det syd-/vestlige af Danmark.
Jeg vil være "god" for rødvin torsdag/fredag - men ikke vabelplaster (på noget tidspunkt).
(og tager lappegrrej med til rolatoren)

Må de oven for instanser være os nådig......... med bl.a. vejret......

Mere
10 år 5 måneder siden - 10 år 5 måneder siden #11510 af agge
Besvaret af agge på emne 3 dages tur i Marsken
Nej man skal ikke bruge pas i sheltere, men når grænsen skal krydses er det en god ide... B)

hej
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved agge.

Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder