Den jyske vintertur 2014

Mere
10 år 6 måneder siden #11506 af Baldguy
Jeg synes, det er fantastisk at se, at der er 10 tilmeldte deltagere til denne tur uden at nogen ved, hvor turen går hen... Det må sige noget om selskabet på turen!! ;)

Men jeg kan så afsløre, at turen går til Midtjylland! I kortform: Start fredag i Ry. Overnatninger ved Gl. Rye (telt) og Vrads (shelter). Slut søndag i Funder, umiddelbart vest for Silkeborg. Etaper på hhv. 7,6 km, 21,2 km og 17,7 km, i alt 46,5 km. Men så er den weekend da hvert fald også gået... og forhåbentligt godt gået! Jeg har netop lagt ny beskrivelse ind på turen, som kan ses der i sin fulde længde.

Som altid afklares de praktiske ting, når tiden sig nærmer. Jeg planlægger en rekognoseringstur ud i terrænet i januar. Og da jeg ikke har en drone, bliver det sikkert til fods...
Følgende bruger(e) sagde tak: Yorick, SebastianAndersen, chris

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 6 måneder siden #11508 af SebastianAndersen

Baldguy skrev: Som altid afklares de praktiske ting, når tiden sig nærmer. Jeg planlægger en rekognoseringstur ud i terrænet i januar. Og da jeg ikke har en drone, bliver det sikkert til fods...

Haha! :cheer: Ja, ærgerligt man ikke har den drone!

• Holck
  • Bruger
  • Bruger
  • Fjeldvandring, havkajak, kano, klatring, telemark, langrend m.m. Udd. havkajakinstruktør 1 i DGi samt kanoinstruktør i Kanosamrådet
Mere
10 år 6 måneder siden #11559 af Holck
Besvaret af Holck på emne Den jyske vintertur 2014
Med det forbehold at jeg rejser til Vietnam d. 12 februar, og måske skal planlægge noget i den henseende, så vil jeg også gerne melde mig som deltager på turen. Det er efterhånden ved at være nogen år siden jeg sidst har deltaget på Outsitetur.

"Friluftsliv er det rike liv med enkle midler" Arne Næss, miljøfilosof

Mere
10 år 6 måneder siden #11562 af Baldguy
Besvaret af Baldguy på emne Den jyske vintertur 2014
Det må man sige, Holck, min umiddelbare erindring siger noget med Hansted-turen i 2009?

• Holck
  • Bruger
  • Bruger
  • Fjeldvandring, havkajak, kano, klatring, telemark, langrend m.m. Udd. havkajakinstruktør 1 i DGi samt kanoinstruktør i Kanosamrådet
Mere
10 år 6 måneder siden #11563 af Holck
Besvaret af Holck på emne Den jyske vintertur 2014
Ja Baldguy, det er vist ikke helt ved siden af. Er den tur for øvrigt stadig en tradition?

"Friluftsliv er det rike liv med enkle midler" Arne Næss, miljøfilosof

Mere
10 år 6 måneder siden #11564 af Baldguy
Besvaret af Baldguy på emne Den jyske vintertur 2014
Jeps, Ole slår den troligt op hvert forår. Han har i år og sidste år også haft en efterårstur derop.

Tid til at oprette siden: 0.235 sekunder