Den jyske vintertur 2014

Mere
10 år 6 måneder siden #11685 af vandrefalken
Besvaret af vandrefalken på emne Den jyske vintertur 2014
TAK.

Ja - vi når det nok - med et vingeslag af gangen.....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 6 måneder siden #11686 af Baldguy
Besvaret af Baldguy på emne Den jyske vintertur 2014
15 deltagere!

Jeg har nu stoppet for yderligere tilmeldinger, indtil vi lige får set an, om der er plads på pladserne! Det sker den 18. november. Samtidig har jeg oprettet en venteliste til evt. nye deltager, der også gerne vil med. I fald så pb til mig.

Mere
10 år 6 måneder siden #11772 af smiley66
Besvaret af smiley66 på emne Den jyske vintertur 2014
Hej med dig :)

Jeg kan godt se at der er booked helt op til vinterturen, men jeg kunne godt tænke mig at blive skrevet op hvis det er ok.
Håber at der kan blive plads, for det lyder til, at det er en hyggelig tur.
Fortsat god dag.
Mvh. Jesper Høeg
jhj88@hotmail.com

Mere
10 år 6 måneder siden #11790 af Baldguy
Besvaret af Baldguy på emne Den jyske vintertur 2014
17 deltagere er, hvad vi er oppe på nu. Vi vil bestræbe os på at få alle med, og vi skal nok finde en løsning på mandag, når vi tager ud for at se på sagerne!

I mellemtiden kan vi tænke over, om 17 mænd og kvinder kan tie stille?! Silkeborg Kommune har nemlig vundet en landskabspris for at udpege en usædvanlig stor del af kommunens områder (17% af kommunens samlede areal!) som "stille steder". Der skal laves hjemmeside, app osv. for at markedsføre det og skabe opmærksomhed. Og hvad har det så med vinterturen at gøre, spørger den opmærksomme outsiter måske! En hel del, er svaret, da vi på turen går gennem Højkol og Høvild skove, Salten Ådal samt Funder Ådal, der alle er udpeget som stilleområder, fordi der her er særlig natur og langt til veje, trafik og hvad der ellers forstyrrer stilheden.

De øvrige områder er Sillkeborg Vesterskov, Gudenådalen og Gjern Bakker, Kompedal Plantage samt Gludsted, Hjøllund og Kongsø Plantage

• okj
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #11792 af okj
Besvaret af okj på emne Den jyske vintertur 2014
Måske skulle vi overveje at deles i 2 hold.
Eller satse på at vejret regulerer antal deltagere. Kulde og sne har jo før fået gruppen til at skrumpe til mindre end det halve :dry:

• hniels44
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #11798 af hniels44
Besvaret af hniels44 på emne Den jyske vintertur 2014
Det kan jeg godt følge dig i, Ole. B)

Formoder det vil falde helt naturligt, da næsten alle deltagere kender hinanden på kryds og tværs. Så mindre grupper, på forhånd aftalt fælles frokost/rast hvis interessse derfor, og så ellers bare ud i sporet, sne og/eller kulde, tja det tager vi med.

Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder