Den jyske vintertur 2014

Mere
10 år 6 måneder siden #11834 af vandrefalken
Besvaret af vandrefalken på emne Den jyske vintertur 2014
Har hørt i krogen - at der typisk falder nogle/mange fra........ (tilmelding jo gratis osv).
så tror I ikke det vil løse sig selv ?

Ellers - - -
kommer "vi" ikke som udendørsfolk med fjerene på plads - og klar til en alm. lille udfordring.

HVIS evt kaos - tilbyder jeg gerne en flyvende Space star til løsning af problemerne - og indretter min egen gåning efter det - incl ekstra forplejning.

JUST A TILBUD - som indbefattet i overvejelserne............

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 6 måneder siden #11836 af Baldguy
Besvaret af Baldguy på emne Den jyske vintertur 2014
Jeg er nu ikke så bange for så mange på tur. Tror ikke, at vi sådan behøver at dele os op på forhånd. Jeg tror, at der kommer en "opdeling" helt af sig selv i forhold til, at folk går i forskellig tempi osv. Desuden har vi allerede to forskellige startsteder, alt efter hvilken længde af tur folk kan og vil om fredagen. Enten 7,7 km fra Ry eller ca. 14 km fra Alken til første overnatning.

Og da trenden hvert fald i år har været, at netop ingen har meldt fra til de jyske ture - vintertur, bjergbestigning, Hansted, ulvetur m.fl., så regner jeg med mange på turen!

Mere
10 år 6 måneder siden #11842 af Baldguy
Opdatering derudefra:

Pladsen ved Kallehave syd for Gl. Rye. Plads til ca. 1 mia. telte. Bålplads. Ikke noget das eller vand. Vand medbringes. Vi lægger sikkert brænde ud.

Pladsen ved Vrads: 3 shelters med plads til 5-6 stykker i hver (bredden er 3,5 m), og der plads til en del telte på og omkring pladsen, så heller ikke noget overnatningsproblem dér. Das og vand er lukket for i år. Der er muligvis en mulighed for vand og toilet nede ved Vrads St. (300 m væk). Der var åben i dag, men det er der ingen sikkerhed for, at der er i februar. Jeg tjekker med ejeren. Er der ikke adgang til vand, lægger vi depot ud.

Derfor: pladsbegrænsningen er løftet, hvert fald indtil 30 tilmeldte ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: kelberg

• hniels44
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #11843 af hniels44
Besvaret af hniels44 på emne Den jyske vintertur 2014
:whistle: 1 mia telte.
Enten har i givet den gas drenge, eller var der andet end kærnemælk i flasken d.d.

Spøg til side. Tak for info!!

Mere
10 år 6 måneder siden #11844 af LarsM
Besvaret af LarsM på emne Den jyske vintertur 2014
Nu hvor deltagerloftet er hævet, har jeg også meldt mig til. Jeg havde kig på turen og stor lyst til at deltage, inden det oprindelige loft blev nået. Nu vil jeg ikke risikere at blive ramt af det næste loft, så for at være på den sikre side har jeg meldt mig til med det samme.

Mere
10 år 6 måneder siden #11845 af Baldguy
Velkommen til LarsM, så nåede vi 18, hvis altså de to på ventelisten melder sig til :-)

Tid til at oprette siden: 0.170 sekunder