Den jyske vintertur 2014

Mere
10 år 3 måneder siden #12904 af Baldguy
Besvaret af Baldguy på emne Den jyske vintertur 2014
Tak for rettelsen, Jens. Kan se, at rejseplanen har taget fra Funder Gl. Mejeri, hvor minuttalet retteligt er .41, det tager 3 minutter at gå fra skolen derhen. Mener altså rejseplanen.

13 deltagere er vist stadig rekord!

Tohmahawk kører brænde ud til Kallehave, så vi kan få bål i aften :-) Hilding og jeg kører også derud. Måske også med brænde, men hvert fald med en spade, så vi kan grave latrin i aften.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 3 måneder siden - 10 år 3 måneder siden #12907 af JensB
Besvaret af JensB på emne Den jyske vintertur 2014
OK, Baldguy. Det kan jeg godt se logikken i. Og det skal nok passe med de 3 minutter. Det hænger sådan sammen, at bussen laver en slynge på det yderste stykke, inden den returnerer til byen. Den passerer på minuttallet 34 på udturen; og hvis man så fortsætter de 3 minutters gang længere, kan man nå den på minuttallet 41, når den returnerer mod byen. (Man kan altså nå en sightseeing i Funder Kirkeby, hvis man når den på minuttallet 34).
Jvf, rutekortet for 5'eren: www.midttrafik.dk/koereplaner/bybusser/s...sbro-funder/rutekort

Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk

Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved JensB.

• hniels44
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #12951 af hniels44
Besvaret af hniels44 på emne Den jyske vintertur 2014
SE det var så den tur. 56 km iflg OKJ ´s gps. Min ville ikke starte i kulden i fredags :evil:

Sjældent har jeg da gået en så flot tur, og Baldguy (og vel også Jens) fortjener stor ros for rutevalget. Vi har næsten ikke været på asfalt, og turens længde til trods har vi ikke haft mulighed for nogen som helst indkøb undervejs. Godt vi fik super support i Vrads af min kone og Vandrefalken. Et ordentlig sukker tilskud var tiltrængt efter lørdagens etape. Tak for det.

Selvom vi på et tidspkt var over 20 tilmeldte endte det med 13 på deltagerlisten. Desværre var der to tilmeldte, som ikke mødte op, uden at have givet lyd fra sig, det er dog det mindste man kan gøre!!

TAK til hele flokken. Ikke mindst til vore sjællandske venner. Synes det er rigtig stærkt i gider rejse herover og være moppeofre.

Kærlige knuzz

hniels44

ps. Baldguy har planer om at lave et fotogalleri, hvor alle deltagere kan smide billeder op.

• okj
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #12952 af okj
Besvaret af okj på emne Den jyske vintertur 2014
Tak for godt selskab gennem et utrolig dejlig landskab. Glæder mig til at se billeder.

Mere
10 år 3 måneder siden #12953 af Baldguy
Også stort tak herfra! Selskabet til trods ;-) ;-) var det en blændende tur! Det er ligesom om, at de vinterture bliver bedre og bedre! :-)

Jeg vil forsøge at lave et album fra turen.

Mere
10 år 3 måneder siden #12954 af Baldguy
Og så var der flertallet, der gik ca. 49 km, nemlig os der startede i Ry frem for Alken.

Tid til at oprette siden: 0.184 sekunder