Vandring i juli måned - Norge, Sverige. Anyone?

Mere
9 år 6 måneder siden #13441 af gry
Jeg søger egentlig mest nogle at vandre med i juli. Jeg har de 3 første uger, så det må siges at kunne blive en lang tur. Men kortere kan da også gøre det.
Jeg har ikke mange erfaringer på området, men har da været i Norge med fuld oppakning et par gange.
Min form er heller ikke til de længste stræk, men fremad kommer det til at gå. Så de mest ambitiøse skal nok finde en anden.
Ellers jeg åben for forslag, jeg har selv overvejet Kungsleden som destination.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 6 måneder siden #13442 af Georas
Hej Gry

Hvis du kan skyde din ferie nogle dage, er der faktisk et par ture til Kungsleden/Kebnekaise området fra den 16.- til 26/27 juli. Det koster vist 500 kr. i guide gebyr. Klik på Ture/kurser foroven.

De bedste hilsner
Rasmus
Følgende bruger(e) sagde tak: Søgaard, gry

Mere
9 år 6 måneder siden #13444 af gry
Tak for svaret og info.

Jeg har set turene, desværre er situationen den at jeg skal være hjemme i dk d. 26. først på dagen. Jeg var taget med på en af turene, hvis det var 2 dage tidligere.

Mere
9 år 6 måneder siden #13461 af stineell
Jeg kan evt. en tur i uge 29, men det kommer an på så meget, og jeg kan ikke melde klart ud før om en måneds tid.

Jeg er desuden FULDSTÆNDIG uerfaren i friluftslivet! :unsure:

/Stine

Mere
9 år 6 måneder siden #13462 af gry
Super Stine.
Jeg hører gerne fra dig når du har mere styr på planerne.
Der er jo kun en vej til erfaring - do it! Turen skal bare være overskueligt planlagt og forberedt :)

Meen det kunne da være fedt med en større og planlagt tur Ljunggreen :)

Mere
9 år 6 måneder siden #13904 af NicholasMS
Hej Gry (og evt. andre)

Jeg er selv forholdsvist uerfaren i at vandre, men jeg elsker udelivet.
Jeg har selv en plan om at gå Hærvejen senere på året, men tanken om Norge/Sverige har lokket længe - og det kunne være hyggeligt at have nogle at vandre og dele oplevelserne med.
Tempoet er ikke så vigtigt. Jeg kan sagtens tage lange stræk, men jeg elsker især at suge omgivelserne ind og nyde naturen :)

Mvh
Nicholas

Tid til at oprette siden: 0.277 sekunder